Jump to content

Raad de auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Frostiemen, hier heb je half gelijk in. Als je speelt zal een type auto heel de tijd dezelfde kentekenplaat hebben, maar start je sa opnieuw op krijgen ze weer een andere kenteken plaat. En om je te helpen, het is een Jester. dat kun je duidelijk zien op deze foto. Je ziet dat de achterkant percies hetzelfde is(op het kenteken na, deze is namelijk gespawnt met de n00bmode) dus ik denk dat Dimi7 hem als eerste goed had, maar dat beslis jij maar.

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

69

• Svenie

25

• Pennywise The Clown

11

• Dimi7

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
nee hoor dezelfde auto heeft altijd dezelfde nummerplaat, pak maar eens een auto, zoek daar precies dezelfde van en kijk. :Y

Dat is helemaal niet waar. :N Is dit in de realtiteit ook zo ? Ik denk het niet! En het is duidelijk een Jester.

Als dit het juiste antwoord niet is, dan denk ik dat het een Flash is.

Geplaatst:

ja ik dacht ook dat het een jester was, maar door die plaat dacht ik oh nee toch niet. Ok de gene die het als eerste raadde (dimi volgens mij) mag de volgende plaatsen

Geplaatst: (bewerkt)
ja ik dacht ook dat het een jester was, maar door die plaat dacht ik oh nee toch niet. Ok de gene die het als eerste raadde (dimi volgens mij) mag de volgende plaatsen

Je maakt toch zelf de screens, of niet ?

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

ja dat was in de vakantie toen ik tijd had, maar nu is de vakantie over en heb ik niet meer veel tijd.

Het is irritant voor mensen als ze een dag moeten wachten tot ze weten of het antwoord goed is snappie, dus mag de rader raden... :puh:

ja dat was in de vakantie toen ik tijd had, maar nu is de vakantie over en heb ik niet meer veel tijd.

Het is irritant voor mensen als ze een dag moeten wachten tot ze weten of het antwoord goed is snappie, dus mag de rader raden... :puh:

Als je zelf de screens maakt, dan weet je toch welke wagen je hebt gefotografeerd. :bonk: Jij weet het niet. :N

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

ik dacht dat ik het wist, ik dacht dat ik een Jetser had gefotografeerd, maar toen ik de plaat checkte was ie anders, dus ik dacht het is een andere...

Nu weet ik dat ie elke keer anders is, toen niet, snappie :puh:

En ik ga nu zelf effe posten, aangezien dimi niet post...

Geplaatst:
ik dacht dat ik het wist, ik dacht dat ik een Jetser had gefotografeerd, maar toen ik de plaat checkte was ie anders, dus ik dacht het is een andere...

Je kan hem ook een pm zenden. :engel: En je kan misschien beter in de beginpost een duidelijk regels zetten: Post je plaatje binnen de 24 uur.

Je kan hem ook een pm zenden. :engel: En je kan misschien beter in de beginpost een duidelijk regels zetten: Post je plaatje binnen de 24 uur.

sorry dat ik niet snel genoeg post maar ik kan ook niet elke dag online komen

ik zal de volgende proberen op tijd te posten

en moet ik nu nog posten of niet?

als ik nu post is het toch nog binnen de 24 uur

je kan niet verwachten dat ik direct zal posten hé

Bewerkt: door Dimi7

ik weet het, het is een jester

en zoals je zij mog die hem raad de volgende laten zien en als savanie geen nieuwe lat zien dan doe ik het wel, hier is die

gallery230cx0.jpg

Bewerkt: door gta fan man

duidelijk een cadrona...

en dimi jij mag nog posten hoor

hoeft niet binnen 24 uur hoor (liefst wel)

Bewerkt: door frostiemen

. mijn excusses voor de post, al de 2e keer vandaag dat ik in het verkeerde topic post

Bewerkt: door Dikbuik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...