Kraay Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Frostiemen, hier heb je half gelijk in. Als je speelt zal een type auto heel de tijd dezelfde kentekenplaat hebben, maar start je sa opnieuw op krijgen ze weer een andere kenteken plaat. En om je te helpen, het is een Jester. dat kun je duidelijk zien op deze foto. Je ziet dat de achterkant percies hetzelfde is(op het kenteken na, deze is namelijk gespawnt met de n00bmode) dus ik denk dat Dimi7 hem als eerste goed had, maar dat beslis jij maar. Reageren
gta fan man Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik snap het niet, iedereen ziet blijkbaar het plaatje maar ik niet hoe kan dat Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 nee hoor dezelfde auto heeft altijd dezelfde nummerplaat, pak maar eens een auto, zoek daar precies dezelfde van en kijk. Dat is helemaal niet waar. Is dit in de realtiteit ook zo ? Ik denk het niet! En het is duidelijk een Jester. Als dit het juiste antwoord niet is, dan denk ik dat het een Flash is. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ja ik dacht ook dat het een jester was, maar door die plaat dacht ik oh nee toch niet. Ok de gene die het als eerste raadde (dimi volgens mij) mag de volgende plaatsen Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ja ik dacht ook dat het een jester was, maar door die plaat dacht ik oh nee toch niet. Ok de gene die het als eerste raadde (dimi volgens mij) mag de volgende plaatsen Je maakt toch zelf de screens, of niet ? Bewerkt: 2 september 2006 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ja dat was in de vakantie toen ik tijd had, maar nu is de vakantie over en heb ik niet meer veel tijd. Het is irritant voor mensen als ze een dag moeten wachten tot ze weten of het antwoord goed is snappie, dus mag de rader raden... Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ja dat was in de vakantie toen ik tijd had, maar nu is de vakantie over en heb ik niet meer veel tijd.Het is irritant voor mensen als ze een dag moeten wachten tot ze weten of het antwoord goed is snappie, dus mag de rader raden... Als je zelf de screens maakt, dan weet je toch welke wagen je hebt gefotografeerd. Jij weet het niet. Bewerkt: 2 september 2006 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik dacht dat ik het wist, ik dacht dat ik een Jetser had gefotografeerd, maar toen ik de plaat checkte was ie anders, dus ik dacht het is een andere... Nu weet ik dat ie elke keer anders is, toen niet, snappie En ik ga nu zelf effe posten, aangezien dimi niet post... Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik dacht dat ik het wist, ik dacht dat ik een Jetser had gefotografeerd, maar toen ik de plaat checkte was ie anders, dus ik dacht het is een andere...Nu weet ik dat ie elke keer anders is, toen niet, snappie En ik ga nu zelf effe posten, aangezien dimi niet post... Je kan hem ook een pm zenden. En je kan misschien beter in de beginpost een duidelijk regels zetten: Post je plaatje binnen de 24 uur. Reageren
Dimi7 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ik dacht dat ik het wist, ik dacht dat ik een Jetser had gefotografeerd, maar toen ik de plaat checkte was ie anders, dus ik dacht het is een andere... Nu weet ik dat ie elke keer anders is, toen niet, snappie En ik ga nu zelf effe posten, aangezien dimi niet post... Je kan hem ook een pm zenden. En je kan misschien beter in de beginpost een duidelijk regels zetten: Post je plaatje binnen de 24 uur. sorry dat ik niet snel genoeg post maar ik kan ook niet elke dag online komen ik zal de volgende proberen op tijd te posten en moet ik nu nog posten of niet? als ik nu post is het toch nog binnen de 24 uur je kan niet verwachten dat ik direct zal posten hé Bewerkt: 2 september 2006 door Dimi7 Reageren
gta fan man Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ik weet het, het is een jester en zoals je zij mog die hem raad de volgende laten zien en als savanie geen nieuwe lat zien dan doe ik het wel, hier is die Bewerkt: 2 september 2006 door gta fan man Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik vind het een moeilijke, maar ik ga toch een gokje wagen: Een Vincent ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) duidelijk een cadrona... en dimi jij mag nog posten hoor hoeft niet binnen 24 uur hoor (liefst wel) Bewerkt: 3 september 2006 door frostiemen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) . mijn excusses voor de post, al de 2e keer vandaag dat ik in het verkeerde topic post Bewerkt: 3 september 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.