XboxGta Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Hi, ik heb enkele vraagjes i.v.m. de spelletjes van Pokémon op de gameboy: 1. Op welk level evolueert Chansey in Blissey 2. Kan je op pokémon geel, rood of blauw een item aan een pokémon geven 3. Kan je -als je een link-cable hebt voor de gameboy advance- pokémons van Gold naar Ruby ruilen Alvast bedankt, XboxGta Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) 1: Chansey evolueert alleen als ze blij genoeg is. Haar blijheidslevel moet hoog genoeg zijn om te kunnen evolueren. Voor meer informatie verwijs ik je naar animewolken.nl. 2: Ik weet zeker dat je in Pokemon Yellow een item aan je pokemon kon meegeven. Voor pokemon Blue en Red weet ik het niet. 3: Ik heb op deze website het volgende antwoord gevonden. Het is niet mogelijk om met Ruby te ruilen met de vorige spellen. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
.Syfes Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) 1:chansey kan je aleen laten evolueeren met een stone maar ik weet wel niet welke 2:Ik denk dat het bij geel kan maar bij blauw en rood weet ik het niet 3:neen dat kan niet zilver of goud is een hele andere versie dan Ruby als je pokemons wilt ruilen met ruby kan je het aleen met natuurlijk saphire en fire red en leaf green en geen andere pokemon game Greets Syfes Bewerkt: 25 augustus 2006 door Syfes Reageren
XboxGta Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Oké bedankt, op vraag 2 en 3 weet ik nu een antwoord maar bij vraag 1: Op de meeste sites staat er dat hij evolueert als hij/zij blij genoeg is, maar waar kan ik dat zien dat ze blij is Maar alvast bedankt voor vraag 2 en 3 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Je moet dan kijken bij de stats van de pokemon, de pokemon wordt ook blijer als je hem veel pokeblocks geeft, volgens mij. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Oké bedankt, op vraag 2 en 3 weet ik nu een antwoord maar bij vraag 1: Op de meeste sites staat er dat hij evolueert als hij/zij blij genoeg is, maar waar kan ik dat zien dat ze blij is Maar alvast bedankt voor vraag 2 en 3 Op dezelfde website staat uitgelegd hoe je kunt zien of een pokemon blij is. Daarnaast zijn er mogelijkheden aangegeven hoe jij je pokemon blij kunt maken. Deze infomatie is een samenstelling van de informatie uit meerdere FAQ's. Je kunt aan een vrouw vragen hoe blij je pokemon is. Dan zijn er vijf mogelijke antwoorden die kunnen gegeven worden. Die getallen zijn van laag naar hoog weergegeven. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Nog een toevoeging op dat ruilen. Je kan gerust wel pokemon van ruby naar de vorige games overbrengen. Maar dan moet de pokémon ook bestaan in R/B/Y/... en mag die pokemon geen moves hebben die er toen nog niet waren. @ Maarten!!: Je meent het. No shit sherlock Reageren
Maarten!! Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Nog een toevoeging op dat ruilen. Je kan gerust wel pokemon van ruby naar de vorige games overbrengen. Maar dan moet de pokémon ook bestaan in R/B/Y/... en mag die pokemon geen moves hebben die er toen nog niet waren. omgekeerd ook Reageren
XboxGta Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Eigenlijk heb ik nog 3 vraagjes: - Hoe kan je aan stones komen (leaf, fire, water, thunder,sun) ? - Hoe weet je welk 'blijheidslevel' een pokémon moet hebben voor evoluties (WAAR kan ik dat vinden op het spel GOLD) (Want op de site die Colonel Cortez me gaf gaat het niet over pokemon gold...) - Van wie evolueert Hitmontop (wie was dus zijn voorgaande evolutie) ? Alvast bedankt Bewerkt: 29 augustus 2006 door XboxGta Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Vraag 1: Dit is de Pagina voor Pokemon Gold en Silver. Je kunt aan stones komen op enkele locaties. Dit is een Pagina met een overzicht van hoe en waar je aan stones kunt komen. Vraag 2: Deze weet ik niet. Vraag 3: Hitmontop evolueert van Tyrogue. Dat kun je zien op deze pagina. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
XboxGta Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Hartelijk bedankt Maar nu zoek ik nog een world map van pokémon gold maar die kan ik echt niet vinden (Niet zo een dat je op het spel zelf kunt zien, maar gewoon de volledige speelwereld op 1 afbeelding ...) Hopelijk kan iemand me helpen ... Reageren
Maarten!! Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik heb een paar vragen hoe evolueert een eevee in een umbreon en in een espeon Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 daar heb je volgens mij stenen voor nodig maar ik weet niet welke. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Eevee evolueert in Espeon als het overdag is. In de nacht evolueert Eevee in Umbreon. Deze evoluties kunnen alleen plaats vinden als Eevee een bepaalde blijheidsniveau heeft bereikt. Voor meer informatie verwijs ik je naar de evolutiegids. Voor andere evoluties van Eevee heb je stones nodig. Om Eevee naar Vaporeon te evolueren heb je een Water Stone nodig. Om Eevee naar Flareon te evolueren heb je een Fire Stone nodig. Om Eevee naar Jolteon te evolueren heb je een Thunder Stone nodig. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Eevee evolueert in Espeon als het overdag is. In de nacht evolueert Eevee in Umbreon. Deze evoluties kunnen alleen plaats vinden als Eevee een bepaalde blijheidsniveau heeft bereikt. Voor meer informatie verwijs ik je naar de evolutiegids. Voor andere evoluties van Eevee heb je stones nodig. Om Eevee naar Vaporeon te evolueren heb je een Water Stone nodig. Om Eevee naar Flareon te evolueren heb je een Fire Stone nodig. Om Eevee naar Jolteon te evolueren heb je een Thunder Stone nodig. ik kijk ook altijd op die site maar ik kon de info niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.