GoD.Anubis Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik heb een klein probleem, ik heb namelijk alle sprayspots gedaan die op de map staan maar ik kom er 3 te kort :blink: iemand een ideetje om dat snel en effectief op te lossen ? ben voor ze alle "100" ted oen 3 u bezig geweest :unsure: alvast mercie voor de hulp Ik zou de map uitprinten en ze dan allemaal controleren en als je ze al gedaan hebt een kruisje er bij zetten. zo heb ik dat ook bij vice city gedaan duurde wel ff'ies Dat is ook een goed idee maar ik schreef gewoon de nummers neer op papier die ik had :rolleyes: ging ook wel erg handig (maar wel telkens heen enweer lopen van pc naar ps2 <_< ) Reageren
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Hoe kan je dan een M4 krijgen die je dan ergens kan ophalen? Want kopen tikt best aan als je veel schiet :unsure: Reageren
qwero Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 he misschien kan je de laaste 3 niet vinden omdat je cheats hebt gebruikt dat was ook bij vc kon je ook niet alle packeges vinden als je cheats gebruikte <_< Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 als je z'n muur beklad,krijg je dan sterre? Reageren
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 als je z'n muur beklad,krijg je dan sterre? Als er een agent in de buurt is krijg je een ster ja. Reageren
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 als je alle 100 sprays hebt dan krijg je het volgende bij je huis in Los Santor bezorgd:Tec 9 AK47 Sawed-off Shotgun Molotov :ph34r: :blink: ow :blink: Maar zijn die wapens hetzelfde als de graffiti en de fotocamera in je huis dat als je ze pakt dat ze weer nieuw komen of is het gewoon als je ze heb gepakt komen ze nooit meer terug? :angry: Reageren
DenTheMen Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Weet dan niemand dat? CHeck bericht hierboven als je wilt weten wat? Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Aan die 45 wapens heb je eigenlijk ook niet zoveel want waarneer ben je daar nou precies bij je eigen huis¿? Weet iemand ook of je alle horshoes oysters en horse shoes moet hebben voor de 100%? Reageren
DenTheMen Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 jah die heb je ook nodig voor de 100% d8 ik Reageren
813ikkie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 heb ik ook ik had vandaag allus opgezocht nu mis ik er nog 2 maar heb geen zin meer om nu nog te gaan zoeken geen zin meer aan Reageren
wiegy Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 als je een van die guns hebt gepakt bij je huis in los santos voor de sprays, blijven die guns altijd? Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 als je een van die guns hebt gepakt bij je huis in los santos voor de sprays, blijven die guns altijd? ja natuurlijk Reageren
Juriaan Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 wat krijg je voor alle oysters? Reageren
juul Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 wat krijg je voor alle oysters? waarschijnlijk wapens (ik ben bijna zeker maar ja) als je die hebt heb je wel lang gezocht Reageren
Trax Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Voor Oysters krijg je een Sex Appeal en Lung Capacity Boost. De laatste heb ik niet nodig, die zit toch al helemaal vol... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.