water Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb gewoon een level gemaakt, zonder errors of crashproblemen ofzo. Alles werkt gewoon als ik het test. Maar als ik in een auto stap hoor ik in plaats van de normale auto-geluiden een raar gorchel geluid, het lijkt een beetje op dat geluid dat je hoort als je een level kiest in het hoofdmenu. Ook sirene's, boeren, schete enz. zijn verkeerd. Weet iemand wat hier aan te doen is, of hoe dit komt? Bewerkt: 29 augustus 2006 door water Reageren
CarThief Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Heb wel eens gahad dat als ik botste met een auto tegen een muur/auto, dat er een kogel geluid kwam. Het kwam door die bende oorlog die ik in een zone maakte, op een of andere manier beinvloede ze het geluid... De oorzaak is zeker een overvloed van iets, denk ik. Er kan ook iets met je bestanden mis zijn, tenzij het nooit gebeurt in de normaale levels. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik weet wat je bedoelt, en heb hetzelfde probleem gehad. Bij mij kwam het doordat ik mijn eigen .txd-bestand een eigen naam heb gegeven. Het .txd-bestand kan kennelijk alleen de namen wil, ste of bil hebben. Als je het .txd-bestand niet hebt gewijzigd, zou ik het niet weten. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik denk dat er iets mis is met het geluids-bestand! kopieer bijv de bil.std of de bil.raw en geef ze de naam van je map (als je map flippo.gmp heet noem je het dus flippo.std en flippo.raw). kan helpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.