Planlos Ultra Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Dit is mijn eerste sig die ik gemaakt heb ik hoop dat jullie een reactie hebben en wat tips zodat ikaltijd weer iets verder kan met andere sigs. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Heey Plantos Ultra, Commentaar: Je siggy zag er zeker en vast al leuk uit, hoewel er dingen verbeterd kunnen worden. - punten: Je siggy is wat kaal. Ik zou wat meer dus met je siggy doen, zodat het minder kaal is. Ook zou ik de achtergrond wat veranderen, en je render een schaduw achtig iets geven, waardoor je siggy er leuker uitziet + punten Je lettertype en fond zijn leuk, passen goed bij de render en achtergrond, net als de render bij de achtergrond past EindTotaal Punten: 7.8 Eindbesluit: Best mooi, werk een beetje aan de - puntjes, en je siggy is perfect! TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.