Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Als ik mijn spieren eraf wil hebben gaat het heel langzaam hoort dat zo?En hoelang duurt het voor ze minder zijn?Alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Het handigst is om eerst een paar dagen niet te eten (vaak saven achter elkaar is ook een oplossing). Ga dan heel veel rennen en je ziet dat eerst je vet minder wordt, gevolgd door je spieren. Probeer maar, hopelijk lukt het je. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Beste Natasja, je spieren kan je er heel gemakkelijk afkrijgen door gewoon 2 dagen in je game niets te doen, om het nog sneller te doen ga gewoon vaak rennen achter elkaar door, of loop gewoon rustig, maar door rennen en 2 dagen niets te eten ben je spieren letterlijk in 2 dagen helemaal kwijt Let op! met 2 dagen bedoel ik wel de tijd van in de game, niet de tijd van ons echte leven. Bewerkt: 25 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 oke dank je wel iedereen maar ik heb mijn balk helemaal vol van die spieren gaat ie dan ook wel leeg? Reageren
Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ja is er geen makkelijke menier? Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) is er geen makkelijke menier? Nee, sorry. Probeer er gewoon voor te zorgen dat CJ honger krijgt, en dan rollen de spieren er net zo snel af als ze gekomen zijn. Je moet natuurlijk dan niet gaan eten, want anders heeft CJ geen honger meer. Wanneer CJ honger heeft al als eerste zal zijn vet verdwijnen, en dán pas zijn spieren. Dus het zal ook zinvol zijn om geen vet te hebben. Probeer ook wanneer CJ honger heeft veel te gaan rennen, maar wat heel erg goed helpt om spieren te verliezen is door te gaan zwemmen. Mijn ervaring leert dat je door veel te zwemmen enorm rap je spieren verliest, zelfs als CJ niet eens honger heeft! Je kan op TAB drukken om jouw statistieken te bekijken, waar je onder andere ook het vetgehalte en jouw spiergehalte kan bekijken. 'Spieren' zijn 'Muscle', en 'vet' is simpelweg 'Fat'. Hopelijk lukt het jou een beetje, ik wens je veel succes verder! Bewerkt: 25 augustus 2006 door Pietje II Reageren
Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 oke bedankt voor de tip jongens Reageren
NIELS_ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Je kan ook een cheat gebruiken PC: KVGYZQK PS2: Triangle, Up ,Up, Left, Right, Square, Circle, Right XBOX:Y, Up ,Up, Left, Right, X, B, Right [/font] Reageren
Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 dat vind ik nou weer niet leuk probeer het liever zelf Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 En het vernaait voor goed je savegame als saved, want dan komt er in je Stats te staan "Times cheated" Je weet trouwens nooit wanneer CJ honger heeft... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.