peter-de-gekste Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 hallo mensen, ik heb een vraagje ..welke codec(s) heb ik nodig als ik een clip wil afspelen op mijn computer?..het is een clip die op een cd stat..de cd is een enhanced cd..ik heb het codec pack: K-Lite ik hop echt dat jullie mij kunnen helpen.. Reageren
ikt Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Normaal zou dat genoeg zijn... Try FFDShow Reageren
Kraay Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik zou voor films en al die zooi te kijken VLC Media Player proberen, je kunt hier bijna alle dingen mee bekijken. Ik heb er teminste nooit last van dat ik iets niet kan afspelen Reageren
meetlat Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 k-lite mega codec pack (use google) Reageren
Assassin Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) k-lite mega codec pack (use google) What he said. Deze gebruik ik ook, lekker smooth. MPC Zit ook in het pakket, ik raad je aan deze ook te installeren. Oh, en vertel eens wat meet over de "clip" die je wilt afspelen. Weet je welke codering deze gebruikt? Weet je zeker dat de CD niet gewoon beschadigd is? Enzovoorts... Bewerkt: 29 augustus 2006 door Assassin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.