Jump to content

Savegame doet vreemd in GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb een 100% savegame gedownload van Gtagames en nu als ik hem gebruik dan kom ik in het begin van de game :?

ik heb GTA Sa set al verwijdert maar dat hielp niet :N

kan iemand mij helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie te pakken er zijun v1 en v2 savegames.

V2 storyline savegame kun je hier downloaden

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een mod gebruikt.

Bewerkt: door HerrieM

ja, maar ik heb nu gedowngrade naar versie 1 omdat ik graag mta wil spelen, maar als ik dan een versie 1 savagame laad crasht GTA Sa :? hoe verhelp ik dit? en hoe krijg ik de instellingen op zijn hoogst op een gedownloadde savegame? want als ik dat doe doet de game het nog niet. en alle hardware is goed.

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:
ja, maar ik heb nu gedowngrade naar versie 1 omdat ik graag mta wil spelen, maar als ik dan een versie 1 savagame laad crasht GTA Sa :? hoe verhelp ik dit? en hoe krijg ik de instellingen op zijn hoogst op een gedownloadde savegame? want als ik dat doe doet de game het nog niet. en alle hardware is goed.

Weet je zeker dat je de goeie laad en niet je ouwe van V2. Ik ga er van uit dat je vergeten bent een nieuwe savegame te downloaden voor V1. Ik heb toevallig nog één liggen ik heb hem voor je onder de bijlage gestopt. Die moet het doen, als je zeker weet dat je V1 hebt. Na het downloaden gewoon weer in de GTA San Andreas User Files plaatsen.

Als die het niet doet probeer dan deze: >Klik<.

heb je ook wel alle andere savegames van versie2 eruit gegooit, bij een maat van mij was dat het probleem. hij had 1 savegame voor v1 en de rest was nog v2 en toen crashte het ook de hele tijd :bonk:

succes ermee

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Ehm, ik had de downgrader naar V1 ergens gevonden, maar ik ben hem kwijt, kan iemand de link even geven naar de downgrader?

Geplaatst:

Als ik dan nog 1 ding mag vragen (over mta): Hoe Zet je de resolutie hoger zonder dat je een fout ofzo krijgt. want ik zette de resolutie dan op 1280 × 1024 en dan klik ik op mta en vervolgens gebeurt er niets :?

ja, ik stel de resolutie in op GTA Sa, maar als ik mta opstart doet hij niets :N dan moet in GTA-Sa set weer verwijderen en zit ik weer op de resolutie van 640 × 480 :(

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:

Dan ben ik bang dat je processor het dan niet aankan... :N

Ik denk niet dat je hem dan hoger kan zetten.

Probeer nog een beetje te klooien, ik weet het ook niet verder.

Geplaatst:

Dat is al helemaal niet mogelijk scooter... ik heb een AMT Athlon 64 ×2 4200... dus dat zit wel goed, normaal kan ik GTA Sa wel goed spelen...

Geplaatst:

Hm, het probleem ligt alleen maar bij MTA?

Als je een foutmelding of iets dergelijks krijgt, kun je er mischien een screen van maken, en even laten zien.

Vertel eens wat er precies mis gaat.

Geplaatst:

Wat er precies misgaat: als ik de resolutie van MTA Sa op 1280 × 1024 heb gezet dan klik ik op mta, hij start gewoon op, maar als je dan san andreas in beeld hoort te krijgen sluit hij weer af :?

Geplaatst:

Vreemd? :?

Hij doet het wel gewoon zonder dat je de resolutie hoger zet?

Opnieuw instaleren helpt waarschijnlijk ook niet, maar je kan het proberen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...