.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Tja, ik vind het ook raar ja!, helpt het misschien als ik mta opnieuw installeer met mijn instellingen? Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Mischien wel ja, het valt altijd te proberen. Het moet wel aan je MTA liggen dan... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ja, maar ik heb nu gedowngrade naar versie 1 omdat ik graag mta wil spelen, maar als ik dan een versie 1 savagame laad crasht GTA Sa hoe verhelp ik dit? en hoe krijg ik de instellingen op zijn hoogst op een gedownloadde savegame? want als ik dat doe doet de game het nog niet. en alle hardware is goed. Weet je zeker dat je de goeie laad en niet je ouwe van V2. Ik ga er van uit dat je vergeten bent een nieuwe savegame te downloaden voor V1. Ik heb toevallig nog één liggen ik heb hem voor je onder de bijlage gestopt. Die moet het doen, als je zeker weet dat je V1 hebt. Na het downloaden gewoon weer in de GTA San Andreas User Files plaatsen. Als die het niet doet probeer dan deze: >Klik<. Nou... ik heb ze allemaal geprobeeert, maar als ik de savegame laad, zelfs als ik gta-sa set heb verwijdert krijg ik dit te zien: http://img245.imageshack.us/img245/7792/naamloostk6.jpg Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Tja, nu weet ik het helemaal niet meer. Ik kan je niet verder helpen vrees ik. Succes ermee! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Shiit nouja... dan maar voor de 4e keer de storyline uitspelen Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 dit heb ik ook gehad je moet is een andere proberen zelfs van andere versies dan doet hij het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.