Puma Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Hey mense ik zou graag willen weten waar júllie jullie textures vandaan halen. Uit San Andreas zelf? Van google? Of maak je ze zelf? Waar ik m'n textures vandaan haal? 1.www.stormvision.net is een erg goede site, klik op een soort textures bovenaan (bricks, wood, metal e.d.), kies een mooie texture en nu krijg je een nieuwe pagina. Kopieer of sla het plaatje even op en knip het plaatje zelf even uit in een fotobewerkingsprogramma en je hebt een mooie texture. 2. Als ik specifieke textures nodig heb, zoek ik op google wat ik nodig heb en ik bewerk het met andere plaatjes. Bijvoorbeeld ik mod een garagedeur van een brandweerkazerne, dan zoek ik bij afbeeldingen op "Fire department" "Firehouse" "Brandweer", krijg een garagedeur, maak in PaintShopPro (dat gebruik ik) even een textje op, plak er een logootje van de brandweer op, gooi er nog even een doorschijnende houttexture overheen en het ziet er al gauw mooi uit. 3. Stefaneke heeft voor zichzelf een soort bibliotheek gemaakt van originele San Andreas textures, die heb ik gedownload en die bewerk ik dan als dat nodig is. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Uit gta zelf. En ik gebruik A-A textures. Hier is een goede torrent: >>> Door Matiscus: Link verwijderd. Een torrent wordt verstaan namelijk onder illigaliteit. Op de site zelf kan je ook andere illigale dingen downloaden. <<< Waar slaat dat op, ik geef een directe link naar de pagina van de torrent, de torrent is zoiezo legaal, aangezien het spel gratis te downloaden is. Torrents downloaden is zoiezo neit illegaal de gene die de bestanden te download zet is illegaal bezig. Bewerkt: 26 augustus 2006 door kaaspizza Reageren
Blastov Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Uit SA. Of van me eigen kansloze sad site. At matiscus, een torrent is niet altijd illegaal, sommige demo's en filmpjes moet je ook via torrent downloaden. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Torrent is heel legaal, sommige bestanden zijn alleen van ilegale afkomst, deze niet, het is onterecht dat de link is verwijderd. BradleyH Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik vind het namelijk heel terecht dat ik de link heb verwijderd. De torrent is niet illigaal, en wat je ermee download ook niet. Maar de site kan je illigale torrents downloaden. En dat sta ik helaas niet toe. Je mag de torrent altijd op een andere server zetten waar je niet illigale dingen kan downloaden. Dan zal ik de download link zeker niet verwijderen. Reageren
Puma Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja maar waar halen jullie je textures nou vandaan Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ik haal ze van Gta vandaan en soms voor een bijzonder zoek ik een foto op en dan maak ik er een textuur van en soms haal ik ze van deze site daar heb je heel veel textures. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.