Jump to content

Scooter piaggio opvoeren


djpas

Recommended Posts

Dan moet je in de Data map van Vice City handling.cfg openen met kladblok.

En dan zoek je de piaggio op en moet je even kijken waar de snelheid en de acceleratie staan en die kan je opvoeren. Ik heb VC nu niet geinstalleerd dus ik kan niet kijken. Wel eerst een reservekopie maken van het bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

De Data map bevind zich in de Grand Theft Auto Vice City map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. In die map staat dus de Handling.cfg deze open je met Kladblok, dan zoek je Faggio op, deze heet in die file MOPED (MOPED 350.0 1.1 1.7 1.2 0.0 0.0 -0.1 103 2.0 0.9 0.49 3 190.0 30.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.1 0.11 10000 0.12 -0.17 0.5 0.0 10003 1 1) Dan moet je daar iets aan veranderen, wat dat moet zijn weet ik niet dit kan je het beste in het Modding Help Fora vragen.

Kan een mod dit topic misschien naar het Modding Fora verplaatsen, daar past hij namelijk beter thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik heb alles gedaan wat jullie zeiden , welk(e) getallen meot je dan veranderen ??acceleration??

Ik heb een topic gevonden hoe je die getallen moet veranderen. Wazuup legt in het topic uit hoe je de getallen kan veranderen. Ik heb in een andere topic een uitgebreide uitleg van Typhoon gevonden over hetzelfde onderwerp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...