djpas Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Hoe of waar kan je de piaggio scooter opvoeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Dan moet je in de Data map van Vice City handling.cfg openen met kladblok. En dan zoek je de piaggio op en moet je even kijken waar de snelheid en de acceleratie staan en die kan je opvoeren. Ik heb VC nu niet geinstalleerd dus ik kan niet kijken. Wel eerst een reservekopie maken van het bestand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 en waar staat de data map?? de data map heb ik nu het bestand kan piaggio of faggio niet vinden in dat bestand hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 De Data map bevind zich in de Grand Theft Auto Vice City map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. In die map staat dus de Handling.cfg deze open je met Kladblok, dan zoek je Faggio op, deze heet in die file MOPED (MOPED 350.0 1.1 1.7 1.2 0.0 0.0 -0.1 103 2.0 0.9 0.49 3 190.0 30.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.1 0.11 10000 0.12 -0.17 0.5 0.0 10003 1 1) Dan moet je daar iets aan veranderen, wat dat moet zijn weet ik niet dit kan je het beste in het Modding Help Fora vragen. Kan een mod dit topic misschien naar het Modding Fora verplaatsen, daar past hij namelijk beter thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 ok moped is de code dus maar waar staat dan de snelheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 LEES: Dan moet je daar iets aan veranderen, wat dat moet zijn weet ik niet dit kan je het beste in het Modding Help Fora vragen. Zoals Typhoon je vertelde! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ghostrider Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb alles gedaan wat jullie zeiden , welk(e) getallen meot je dan veranderen ??acceleration?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 ik heb alles gedaan wat jullie zeiden , welk(e) getallen meot je dan veranderen ??acceleration?? Ik heb een topic gevonden hoe je die getallen moet veranderen. Wazuup legt in het topic uit hoe je de getallen kan veranderen. Ik heb in een andere topic een uitgebreide uitleg van Typhoon gevonden over hetzelfde onderwerp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-RoB- Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 ik dacht het getal 30 veranderen ( voor de r ) mijnes loopt nu 120 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.