Puma Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Hey mensen ik heb een vraagje: Met welke programma's maak je een videoturtorial? Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Voor deze tutorial heb ik Camtasia 2 gebruikt. Een gebruikersvriendelijk programma die ook ingame werkt, dus je hoeft niet ook nog met fraps te klooien. Je kan kiezen of je geluid erbij wilt hebben of niet. Het nadeel is dat als je het op goede kwaliteit wilt houden dat de bestandsgrootte (bij mijn tut) naar 320 mb ging. Dat was bij de extensie avi. Als je het als wmv opslaat gaat de kwaliteit iets achteruit, maar ik hield toen nog maar 25 mb over! Alleen die prijs....Edit@Hieronder: Alles is te cracken, maar dat mag hier niet besproken worden Bewerkt: 25 augustus 2006 door Wazuup Reageren
PJM Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik gebruik ook Camtasia 2, maar er niet voor betaald.... Het is dus te cracken. Kweet niet of dat hier besproken mag worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.