freija Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ik krijg die missie van draaien en landen niet ,het draaien lukt me goed maar het landen !ieder keer als ik probeer schiet men vliegtuig in brand en begint die terug naar boven te gaan wanneer die dan niet naar boven gaat dan draait hij af naar links of rechts zodat ik nooit in de circel kom Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Wanneer je door de laatste corana (cirkel in de lucht) komt druk je op 2 (dit is op de pc) hierdoor klappen je wielen uit, houdt nu wat gas terug, wanneer je bijna benden doet ga je remmen, als je land probeer je je neus zoveel mogelijk naar beneden te houden zodat je niet weer omhoog komt. Doe je neus natuurlijk niet helemaal omloog want dan zal je de grond kunnen raken, wanneer je land moet je gewoon rustig op vooruit drukken en naar de rode cirkel rijden met het vliegtuig. Wanneer je land probeer dan je vliegtuig zo recht mogelijk te houden, geef ook niet te veel gas. Doe het gewoon lekker rustig aan en het moet lukken. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ik krijg die missie van draaien en landen niet ,het draaien lukt me goed maar het landen !ieder keer als ik probeer schiet men vliegtuig in brand en begint die terug naar boven te gaan wanneer die dan niet naar boven gaat dan draait hij af naar links of rechts zodat ik nooit in de circel kom Rust is belangrijk bij de vliegles als je steeds naar links en rechts gaat, zal het verkeerd gaan en knal je zo ergens tegen aan. Als je de juiste draai hebt gevonden hoef je niks te doen eigenlijk alleen maar te sturen en en af en toe was gas nemen of verminderen. Uiteraad is oefenen ook belanrijk, het maakt toch niet uit als het niet in één keer lukt. Het zal heus wel lukken maar je hebt een beetje ervaring en geduld nodig. Qua het landen moet je ook rustig aan doen, als je denkt dat je te stijl naar beneden gaat; vlieg dan weer wat omhoog een klein stukje. Zo voorkom je dat je te stijl op de grond komt en in brand vliegt. Mocht je er echt niet uitkomen doe een aanvraag in het savegame=aavraag forum, en iemand anders doet hem. Reageren
freija Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ik klap men wielen uit en ik ga met men neus zoveel mogelijk naar voor ik doe alles rustig en toch lukt het niet Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Beste freija, om deze opdracht zo makkelijk mogelijk te doen moet je vooral eerst op tijd je wielen uitklappen, daarna ga je rustig met een klein vaartje omlaag, wat jij denk ik dan fout doet, is de neus van het vliegtuig te ver de grond in douwen, nee dat moet je juist niet, je moet eerst zorgen dat je rustig op de grond komt staan, dat hij niet met volle vaart, tegen de grond aanknalt zodat hij meteen weer naar boven vliegt, als een soort stuiterbal, zorg dat als je gaat landen de rem ingedrukt houdt, als hij dan te langzaam gaat neem je iets meer gas, maar niet te veel, land ook op tijd, daarmee bedoel ik niet de minuten , maar dat je zover mogelijk op het einde van de landings-baan land, zorg dat je niet te snel stilstaat voor de rode cirkel anders is het gelijk voorbij, en dan heb je nog niet voldoende punten. En blijf vooral geconsentreerd. Bewerkt: 25 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Preddy Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Filmpie: http://video.google.com/videoplay?docid=3030804300079537264 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.