kingdingaling Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Heej kan iemand(als iemand het weet) hier posten waar de pilot school zit?? Laters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 eerst zoeken voor dat je iets vraagt hier zijn namelijk al topics over!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingdingaling Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Sorry hoor! ik kom idd net kijken! Maar mij is namelijk verteld dat er met vragen niks mis is! dus sorry als iemand hierover geirriteerd is hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cliffraiser Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Sorry hoor!ik kom idd net kijken! Maar mij is namelijk verteld dat er met vragen niks mis is! dus sorry als iemand hierover geirriteerd is hoor! je komt er vanzelf door missies, en dan moet je het verplicht doen om verder te komen. Voordat dit moet kun je geen lessen nemen, dus heeft het ook geen zin om het te vertellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 en effe nog over een school, die rijschool voor autos daar kan je niets doen maar daar staat een vrouw en ze zeggen dat je moet meer eten om indruk te maken op haar , moet ik mij daar laten een zwijn worden? ps: waar is de motorijschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 en effe nog over een school, die rijschool voor autos daar kan je niets doen maar daar staat een vrouw en ze zeggen dat je moet meer eten om indruk te maken op haar , moet ik mij daar laten een zwijn worden?ps: waar is de motorijschool Nee, later kun je pas de autorijschool doen en de motorschool is in Las Venturas aan de Snelweg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 De vlieg-school is in las venturas ergens in de woestijn daarvoor , deze moet je trouwens kopen voor 80.000 dus als je eenmaal uit san fierro bent zorg dat je een beetje spaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 heeft iemand misschien een kaart ervan, voor de duidelijkheid B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 maar als je in las venturas bent kan je dan meteen die vliegschool of laterna in een missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 moet je overal goud voor hebben om de autorijschool te halen?????????????/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 moet je overal goud voor hebben om de autorijschool te halen?????????????/ Nee, je moet gewoon alles gehaald hebben. Maar als je wel overal goud hebt, krijg je speciale auto's. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.