Jump to content

Pakeerplaats

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je ergens op een pakeer plaats een auto neerzetten, waardoor hij daar blijft staan? Net zoals naast het huis van Ryder een Picador staat geparkeerd, en hij er altijd staat!

Bedankt voor de hulp ;)

Y55

Geplaatst:

Nee, dit kan niet. Je zult dus gewoon een savehouse met garage moeten opzoeken, en als je wagen weg eens gewoon naar het politiebureau gaan, vaak staat hij er wel.

Geplaatst:

Meestal wel. Is hij weggesleept in SF, dan moet je naar het bureau in SF, hetzelfde geld voor andere plaatsen. Is het in de Dessert/Badlands, dan moet je gewoon naar de dichtsbijzijnde gaan.

Geplaatst:

Eeen at-400 kan niet want daarin kun je niet gearresteerd worden, geldt ook voor andere vliegtuigen, ze schieten er alleen op, ze trekken je er nooit uit...

Geplaatst:

Heey Yoeri55,

Hiernaar had ik ook een hele tijd gezocht, maar jammer genoeg is er nergens een parking waar je deze kunt zetten. Ook in de politie garages bleven me autos blijkbaar niet staan. In garages die jij gekocht hebt, kun je je auto parkeren, en daar zal deze dan ook blijven. Zoals jij vroeg, voor op een parking je auto te zetten, en hem erna terug optehalen is er helaas jammer genoeg niet.

Ik heb ook al heleboel dingen getest, zoals in de politie garage te zetten, of in een parkeer garage, maar overal weer ging me auto weer gewoon weg. Met vliegtuigen of helis is dit ook het geval. Als je deze op het vliegveld laat staan, dan gaat deze ook jammer genoeg weg

Voor als je auto, heli of andere weggesleept worden, word dit gedaan naar het dichtbijzijnste bureau. Daar kun je deze dan afhalen en terugvinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...