Jump to content

tekken sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Lord of War,

Commentaar: Toen ik je sig zag, dacht ik direct wow, ik moet toegeven dat dit 1 van je beste siggys is die ik al gezien heb van je..

- punten: Ik zou een iets andere achtergrond nemen, deze geeft de indruk dat je sig te druk is, maar tergelijk ook leeg..

+ punten Je render past goed bij de achtergrond, net als je lettertype en fond. Je lettertype en fond zijn trouwens ook super gedaan, die passen zowel bij de achtergrond als je render

EindTotaal Punten: 9.4

Eindbesluit: Proficiat met deze score, dit is de hoogste die ik jouw ooit gaf. Goed gewerkt, zoals ik in het begin al zei, hij ziet er prachtig uit :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

echt goe kan zelf ni beter :sigaar:

10

>>> Door .Levi.: Probeer je commentaar meer uit te breiden door te vertellen wat je zo goed vindt. Kijk even naar de Showroom Regels en kijk bij raten wat in het rood staat. Bij elke rate die je geeft je moet je je mening onderbouwen en vertellen waarom. Denk hier de volgende keer aan, want doe je dit vaker dan kun je een warning verwachten. Ook moet dit gebeuren bij het stemmen bij een battle. Alvast bedankt.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst: (bewerkt)

@ The Guardian :

Dit moet je me even uitleggen :

Bij Dizzee (in dit topic) geef je ook zo'n rate.

Namelijk , deze ;

Heey Dizzee,

Commentaar: Jij hebt toch iets met donkere sigs hé Op het eerste zicht vond ik hem er best wel mooi uitzien..

- punten: Aan de rechterkant is hij nogal wat kaal, ik zou het er beter opvullen..

+ punten Het effect rond de vrouw (je personage) is heel goed gemaakt, ook past deze wel goed bij de donkere achtergrond

EindTotaal Punten: 8.8

Eindbesluit: Goede mooie score, hij is heel leuk, nu nog aan je - puntje mischien werken, en je hebt een prachtig siggy.

TheGuardian

Met als eindscore 8.8.

--

Hier , bij Lord of War geef je deze rate :

Heey Lord of War,

Commentaar: Toen ik je sig zag, dacht ik direct wow, ik moet toegeven dat dit 1 van je beste siggys is die ik al gezien heb van je..

- punten: Ik zou een iets andere achtergrond nemen, deze geeft de indruk dat je sig te druk is, maar tergelijk ook leeg..

+ punten Je render past goed bij de achtergrond, net als je lettertype en fond. Je lettertype en fond zijn trouwens ook super gedaan, die passen zowel bij de achtergrond als je render

Eindbesluit: Proficiat met deze score, dit is de hoogste die ik jouw ooit gaf. Goed gewerkt, zoals ik in het begin al zei, hij ziet er prachtig uit

TheGuardian

Met als eindscore 9.4.

Daarintegen vind ik de sig van Dizzee beter.

Hebt u soms een uitleg over hoe u deze punten geeft , want iedere beetje PS'er ziet dat Dizzee gebruik maakt van veel meer effecten , etc ... .

>>> Door .Levi.: Ik denk dat het beter is als je dit even via pb uitpraat. Ik denk dat TheGaurdian rekening houdt met mensen die wat minder goed zijn in Photoshop en dat zie je ook tussen Dizzee en Lord of War. De cijfers bij Dizzee tellen dan ook wat zwaarder mee. Maar gelieve verder via pb uitpraten dit topic is bedoelt om te raten.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
@ The Guardian :

Dit moet je me even uitleggen :

Bij Dizzee (in dit topic) geef je ook zo'n rate.

Namelijk , deze ;

Heey Dizzee,

Commentaar: Jij hebt toch iets met donkere sigs hé Op het eerste zicht vond ik hem er best wel mooi uitzien..

- punten: Aan de rechterkant is hij nogal wat kaal, ik zou het er beter opvullen..

+ punten Het effect rond de vrouw (je personage) is heel goed gemaakt, ook past deze wel goed bij de donkere achtergrond

EindTotaal Punten: 8.8

Eindbesluit: Goede mooie score, hij is heel leuk, nu nog aan je - puntje mischien werken, en je hebt een prachtig siggy.

TheGuardian

Met als eindscore 8.8.

--

Hier , bij Lord of War geef je deze rate :

Heey Lord of War,

Eindbesluit: Proficiat met deze score, dit is de hoogste die ik jouw ooit gaf. Goed gewerkt, zoals ik in het begin al zei, hij ziet er prachtig uit

TheGuardian

Met als eindscore 9.4.

Daarintegen vind ik de sig van Dizzee beter.

Hebt u soms een uitleg over hoe u deze punten geeft , want iedere beetje PS'er ziet dat Dizzee gebruik maakt van veel meer effecten , etc ... .

>>> Door .Levi.: Ik denk dat het beter is als je dit even via pb uitpraat. Ik denk dat TheGaurdian rekening houdt met mensen die wat minder goed zijn in Photoshop en dat zie je ook tussen Dizzee en Lord of War. De cijfers bij Dizzee tellen dan ook wat zwaarder mee. Maar gelieve verder via pb uitpraten dit topic is bedoelt om te raten.<<<

Effe tussendoor, het is TheGuardian ;)

Eigenlijk zoals Levi zegt, ik kijk ook naar de persoon hoe hij/zij is.

Dizzee is zelf beter, en daar rate ik dus ook harder op, hij zelf wilt natuurlijk ook weten wat hij kan verbeteren. Lord Of War daarintegen is hiermee nog niet zolang bezig, en kan hem dan moeilijk een 4 geven en Dizzee een 10 omdat Dizzee meer ervaring heeft. Ik kijk dus naar de ervaring van de persoon en ook de uitstraling van de persoon. Als ik hetzelfde bij Lord Of War zou raten als Dizzee zou niet echt leuk zijn voor hem, ik rate op iedereen zijn niveau, en Dizzee heeft nu eenmaal een hoger niveau dan Lord Of War

Voor je me in het vervolg nog met zoiets aanvalt, kan dat per pb?

Hoop trouwens nu ook dat je genoeg beantwoord ben op je vraag..

En denk in het vervolg ook even na, levi heeft nagedacht, en kwam al zelfs met het antwoord af, zodat ik nu minder moest uitleggen. En zoals levi zegt, als je hierop nog wat te zeggen hebt, doe dat dan via pb, ik heb geen zin hier een slowchat te houden, dit is om te rate op de siggy van Lord Of War

TheGuardian

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...