djpas Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Hoe kan je mp3's in GTA VC zetten, zodat die kunt luisteren tijdens het spelen?? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Dat is heel makkelijk. Je gaat naar Lokaal Station (C:). Daarna klik je op de map Progam Files. Daarna zoek je naar de map Rockstar Games. Dan ga je naar de map Grand Theft Auto Vice City. Dan klik je op de map mp3. Dan zoek je je mp3 nummers en je stopt ze in de map mp3. In het spel kun je naar je eigen mp3 muziek luisteren op het radiostation mp3 player. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Hoe kan je mp3's in GTA VC zetten, zodat die kunt luisteren tijdens het spelen??alvast bedankt Je moet ze in de map MP3 zetten, deze map vindt je in Deze Computer > C-Schijf > Program Files > Rockstargames > Vice City > Mp3. Je zet je MP3 bestanden dan gewoon in die map. Als je VC dan opstart en Load Game drukt ga je gewoon de radiozenders bijlangs en dan kom je van zelf User Track Player wel tegen. Volgens mij na Emotion 98.3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja dat had ik wel gedaan de mp3's in die map gezet maar ik wist niet dat dat onder de radiostations zat BEDANKT JONGENS ik zie het radiostation niet in de lijst hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Hieronder zie je een paar screenshots van het kanaal mp3 Player. De eerste screenshot is een screenshot van het audiomenu in Vice City. Je ziet op deze screenshot het logo van het mp3 player kanaal. De tweede screenhot is een screenshot van mp3 Player in Vice City zelf. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djpas Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 bij mij staat er ook bij mp3 volume boost : No mp3 found !! Ik heb mp3's in de map gezet waarvan jij dat zei Ik heb het overnieuw gedaan en nu doet ie het, bedankt voor jullie hulp!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.