Jump to content

S.W.A.T Tank

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je de swat tank tijdens de missie waarin hij alleen naar voren komt ook in je garage zetten? Of zit je daar ingesloten? Kan ik me alvast voorberijden ;)

Y55

post-48896-1156525658_thumb.jpg

Geplaatst:

Je bedoeld dat je de SWAt tijdens de missie End of the Line kan opslaan in je garage? Ja dat kan je kunt gewoon heenrijden waar je wil met dat ding. Het simpelste is om hem in je garage te zetten en daarna ervoor te zorgen dat je dood gaat. Of je pakt de SWAT en je rijd SWeet erme onder, omdat ik niet zeker weet of de garage in de missie open gaat; denk het haast wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Cool ik ga al me garages vol stauwen met SWAT's ;)

Bedankt Mathijs ;)

Y55

Trouwens leuke strip ;);)

Bewerkt: door Yoeri55
Geplaatst:

Waar kan ik de Swat vinden?Want op deze site staat geen vindplaats.Ik heb wel een Rhino in me garage staan.Hij is eigenlijk te groot maar goed wel leuk

Geplaatst:
Waar kan ik de Swat vinden?Want op deze site staat geen vindplaats.Ik heb wel een Rhino in me garage staan.Hij is eigenlijk te groot maar goed wel leuk

De SWAT kun je alleen vinden in de missie End of the Line, om die SWAT Trck te krijgen moet je de missie laten beeindigen; bijvoorbeeld door Sweet dood te rijden. Daarna kun je als het goed is met de SWAT naar je garage rijden en opslaan. Als dat teveel werk is kun je altijd een carspawn editor downloaden.

Geplaatst:

ik vind die swat thank een beetje polio want da ding spuit alleen maar water en schiet water kogels

ik vind dat je er maar weinig aan heb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...