the_fa2man Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Hier zal ik al mijn werk tonen EN ............. IK WIL DAT ALS JE DIT BEKIJKT DAT JE HET DAN OOK RATE DUS NIET ZOALS DE VORIGE TOPICS WALLPAPER BARCA Bewerkt: 25 augustus 2006 door the_fa2man
Ferre Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een tip: laat je werk raten op een 'écht' graphics forum en niet op een GTAForum, als je zo graag rates wilt. Ik ken er wel een paar je je snel reacties krijgt (stuur me hiervoor 'n PB). Succes. ×. Je wallpaper ziet er wel leuk uit. Alleen ik hou niet zo van tekst met veel Blending Options effecten. Ik vind het er meestal niet echt bij passen. 7/10 Bewerkt: 25 augustus 2006 door Ferre
RonaldVC Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Niks ervan! Je gaat niet zomaar meerdere topics openen met dezelfde designs omdat je geen of weinig response krijgt in je eerste topic. Mensen die deze wallpaper willen raten/beoordelen kunnen dat in dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33721 topic doen. Topic locked.
Recommended Posts