Gta Ripper Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Het resultaat vind ik zelf goed geslaagd. Wat vinden jullie ervan?? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Heey gta ripper Commentaar: Hele leuke sig. Een echte king kong inderdaad.. - punten: Je achtergrond is wat vaag. Ik zou deze persoonlijk veranderen naar een jungleachtig iets, dat lijkt echter, prachtiger, perfecter zodat je een geheel hebt met je render + punten Je render is leuk, ook je lettertype en fond passen zowel goed bij de acchtergrond als de render, en is ook best wel leuk EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Leuke sig, werk aan je achtergrond zoals ik bij - punt voorstelde, en dan komt het wel goed. Goed gewerkt TheGuardian Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Heey gta ripperCommentaar: Hele leuke sig. Een echte king kong inderdaad.. - punten: Je achtergrond is wat vaag. Ik zou deze persoonlijk veranderen naar een jungleachtig iets, dat lijkt echter, prachtiger, perfecter zodat je een geheel hebt met je render + punten Je render is leuk, ook je lettertype en fond passen zowel goed bij de acchtergrond als de render, en is ook best wel leuk EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Leuke sig, werk aan je achtergrond zoals ik bij - punt voorstelde, en dan komt het wel goed. Goed gewerkt TheGuardian Het is geen render, maar een wallpaper.. Reageren
wastelander Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Mooi gedaan , heb je van die tutorial van froop of niet ? maar zeer goed gelukt, je moet wel van de outcome houden maar dat is gewoon smaak, ik zelf hou hier persoonlijk wle van, rechts onder in die c4d miss iets te scherp en komt iets te veel naar voren, en miss moet je die c4d voor king kong weg doen, lettertype gwn simpel en strak miss opcacity naar 70-80 zoeits, Achtergrond: 7 Kleuren: 8 Effecten: 7,5 Tekst:6,5 Originaliteit: 8 1e indruk: 7,2 Gta ripper ga zo door, zeer mooi gedaan Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Mooi gedaan , heb je van die tutorial van froop of niet ? maar zeer goed gelukt, je moet wel van de outcome houden maar dat is gewoon smaak, ik zelf hou hier persoonlijk wle van, rechts onder in die c4d miss iets te scherp en komt iets te veel naar voren, en miss moet je die c4d voor king kong weg doen, lettertype gwn simpel en strak miss opcacity naar 70-80 zoeits, Achtergrond: 7 Kleuren: 8 Effecten: 7,5 Tekst:6,5 Originaliteit: 8 1e indruk: 7,2 Gta ripper ga zo door, zeer mooi gedaan Ik heb hem niet van Froop. Van mijzelf, ik heb net de tut hier gerealesed, neem gerust een kijkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.