Jump to content

wie kan ik beter zijn bij tiberian sun ? nod of gdi ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

jullie zien het al bij de bericht tiel wie kan ik beter zijn bij tiberian sun ? nod of gdi ?

zeg ook waarom

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

ik heb hetr over command and conquer tiberian sun

ik vraag welk team kan ik beter zijn ? nod of gdi ?

wie weet dit ?

Over welk team je moet zijn om makkelijk te kunnen winnen.

Ik neem aan dat het net zoals Generals is.

Ik zou degene nemen die snelst opbouwt, aanvallen, veroveren, dingen van andere team pikken(gebouwen etc.), hun dingen bouwnen die nu tot jou behoren, WINNEN!

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Eh, ok volgens mij snapt de resty er niet zo veel van, maar ik wel :*D

Naar mijn mening kun je beter NOD zijn bij Tiberian Sun,

MAAR beter GDI in het uitbreidingspakket (Firestorm).

NOD heeft betere voertuigen zoals dat geval dat mannetjes onder de grond kan vervoeren, hiermee heb ik al vele gevechten gewonnen, gewoon heel snel zoiets bouwen, engineers erin stuur naar vijadelijke gebouwen neem ze over verkoop ze enz. Wat ook handig is is voor je ze overneemt een kanon klaar te maken en zodra je het overneemt te plaatsen. Helaas werkt dit niet met betonnen vloeren, maar als je je enkel focust op het bouwen van gravers en engineers en niets anders, kun je snel winnen voor de vijand ook maar beton heeft.

Bij GDI daarentegen met de uitbreiding, heb je erg veel goede gadgets, die het erg makkelijk maken om te winnen met GDI.

Dus nu weet je wat ik het beste vind om te gebruiken. Ik raad je aan dit te doen, MAAR ontwikkel ook je eigen, unieke strategieen, want daar gaat het allemaal om.

VEEL SUCCES, COMMANDER!

oke ik snap dat de hele jongen hier onder ons niet weten wat c&c tiberian sun is, maar reageer dan ook niet.

ik speelde het vroeger heel veel en ik was bijna altijd gdi, ik weet niet of je er iets aan hebt omdat ik toen meestal koos welke poppetjes ik er het vetst uit vond zien en niet lette op de sterkte van troepen :)

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Ja ik ging meer af op de sterkte, dat en op leuke trucjes (zie bovenstaande topic :puh: ) maar nu speel ik geen C&C Tiberian Sun meer, want ik ben nu SA verslaafd :puh: Ik speel nog wel eens C&C, maar dan wel Red Alert 2. Als je die hebt Pm me dan effe dan kunnen we misschien een keer tegen elkaar met RA2.

Succes nog verder heh,

COMMANDER!!!

• 1 year later...

Je kan ook SE2k downloaden. Gewoon googlelen.

daarmee kan je je eigen units maken om de teams gelijk te krijgen.

EDIT:

Ok gebruik GEEN sun edit 2k doe het gewoon op een andere manier.

Open rules.ini en verander het dan.

begin eerst makkelijk. zoek light infantry op.

je weet wel CTRL+F

light infantry intypen en dan zoeken.

verander strenhgt naar 1000 zo gaan je light infantry's heel moeilijk dood.

je kan ook een andere willekeurige unit nemen en ebij schrijven:

Cloakable=yes

nu zijn ze onzichtbaar :D

Bewerkt: door gaman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...