Jump to content

Usb Ps2:S:S:S:S

gtamaster1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey

ik heb een vraag op deze link zeiden ze dat je bij gran turismo 4 je gemaakte foto's op je usb mp3 kon opslaan en dan op je pc zetten maar ik heb mijn mp3(512 MB geheugen)in mn ps2 maar hij ziet hem nieteens als ik mn cd eruit haal:S:S:S

EDIT: ik heb gran turismo nog niet ik ga hem zaterdag halen maar je zou hem toch moeten zien of niet soms?

Bewerkt: door gtamaster1
Geplaatst:

ik heb het spel nu maar hij ziet hem nu wel maar als ik hem selecteer dan laad hij en op 1\6e dan zegt hij error your usb flach is not connected :-(:-(

Geplaatst:

Eenmaals als je je foto het genomen, druk je op start. Uit dat menu kies je waar je je foto wilt opslaan (je USB) en je drukt op OK. Je zal een metertje zien lopen, dat betekent dat hij je foto op je USB aan het plaatsen is. Als hij je USB niet ziet, zul je een andere moeten gaan halen... Ik had ook dat irritant probleem, blijkbaar gaat het alleen meer met verschillende USB stick.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...