Kellyclarkson Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Heej Mensen ik heb een vraag met de radio staat er user tracks maar wat houd dat in? wat kan je daar mee doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Heej Mensen ik heb een vraag met de radio staat er user tracks maar wat houd dat in? wat kan je daar mee doen? Dat is een radiozender waar je je eigen nummers kan beluisteren; dat doe je als volgt. Selecteer wat nummers die je wilt luisteren, ga dan naar de User tracks map die vind je in de GTA San Andreas User Files; die map is te bevinden in de map mijn documenten. Kopieër de nummers in de map User tracks en start het spel op. Ga in het spel naar options > Audio Options > User Track Options > Scan User Tracks, load daarna je spel en selecteer als radiozender User track player. Veel luisterplezier. Reageren
Kellyclarkson Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Heej Mensen ik heb een vraag met de radio staat er user tracks maar wat houd dat in? wat kan je daar mee doen? Dat is een radiozender waar je je eigen nummers kan beluisteren; dat doe je als volgt. Selecteer wat nummers die je wilt luisteren, ga dan naar de User tracks map die vind je in de GTA San Andreas User Files; die map is te bevinden in de map mijn documenten. Kopieër de nummers in de map User tracks en start het spel op. Ga in het spel naar options > Audio Options > User Track Options > Scan User Tracks, load daarna je spel en selecteer als radiozender User track player. Veel luisterplezier. Thnx maat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.