Kellyclarkson Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Haay ik wil gta sa racen online aleen dan staat er dat ik gta 1.0 nodig heb ... hoe krijg ik die? Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Je bedoelt dus dat je aan de slag wilt gaan met Mta/sa-mp? Dit betekend dat je een San Andreas Versie 2 hebt. Dit is een lastig probleem maar iemand van het Mta-team heeft daarvoor een Patch uitgebracht waarmee je van een Versie 2 naar een versie 1 kan gaan, als je dat gedaan hebt kun je dus als het goed gaat weer mee doen aan de racen online of iets geheel anders waarvoor je versie 1 nodig hebt. Je kan de patch 'hier' downloaden. Je kan hem gewoon instaleren en als het goed gaat ben je van een Versie 2 gedowngrade naar een versie 1. En met een versie 1 kun je meer dingen doen dan in een versie 2 zoals mod(ificeren) en dergelijke. Ik wens je veel succes en als het nog niet lukt zeg je het maar even! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.