gtamaster1 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 heey ik heb een vraag op deze link zeiden ze dat je bij gran turismo 4 je gemaakte foto's op je usb mp3 kon opslaan en dan op je pc zetten maar ik heb mijn mp3(512 MB geheugen)in mn ps2 maar hij ziet hem nieteens als ik mn cd eruit haal:S:S:S EDIT: ik heb gran turismo nog niet ik ga hem zaterdag halen maar je zou hem toch moeten zien of niet soms? Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Zelf heb ik San Andreas ook voor de PS2! Mij intereseren die autos niet die je erin kan Zetten uit andere spellen! Je game gaat er stuk van en ik vind SA al leuk genoeg Y55 Reageren
Vercetty Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ik heb het ook op de ps2 maar hiij herkent geen niet-speciale-apparatuur. ik heb mijn telefoon en mijn mp3 er op aangesloten en beide deden niets, alleen speciaal spul als eye-toy's kunnen in die usb aansluiting verder heb je er wel speciale(betaalde) software voor om het te doen, armax geloof ik, maar daat weet ik niets van Reageren
Kraay Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Je kunt inderdaad foto's maken in GT4 zonder extra software. Als je een replay gereden heb óf gewoon een auto kiezen en dan kun je een omgeving kiezen(best wel mooie) kun je daarvan foto's maken, die kun je dan op je USB stick opslaan(in GT4 herkend ie hem). De foto optie is best wel uitgebreid en je kunt veel opties instellen. Of ie duidelijk moet zijn of niet, zwart-wit, iets minder kleur of gewoon de orginele kleur. Of de andere opjecten(gebouwen, tegenstanders etc..) ook vervaagd moeten zijn of niet. Je hebt ook 64Standaard standpunten waar je uit kunt kiezen. De foto's zijn ook van best wel hoge kwaliteit(1280x960) en worden als .jpg opgeslagen.. Paar foto's: Heel duidelijk: Heel onduidelijk: Met de camera wat schuin: Vroem : PS: Wel hoort dit topic in het Games forum en niet in GTA, omdat het niks met GTA temaken heeft Bewerkt: 26 augustus 2006 door Kraay Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ik heb het spel nu maar hij ziet hem nu wel maar als ik hem selecteer dan laad hij en op 1\6e dan zegt hij error your usb flach is not connected Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.