Jump to content

Daten

Recommended Posts

Geplaatst:
Er zijn verschillende soorten dates heh?

Hoe kan je anderen doen want ik eet steeds met Denise........

Alvast bedankt

Je hebt de soorten:

• Dansen
  • Eten
  • Rijden

Volgensmij is het zo dat je eerst alleen kunt eten (en Dansen??). Later komen er dan Dansen bij en rijden.

Ikzelf heb het gevoel (Dat dit gewoon vaak is bijmij :puh: ) dat je bij de 'gevorderde' relatie meer rijden krijgt dan eten en dansen.

Bij de 'mindere' relatie moet je vaken eten en dansen.

-----------------------------------------

Ik heb dit idee zelf omdat het zo vaak bij mij is, zeker ben ik er niet van :sst: .

Geplaatst:

Ik heb nog een kleine toevoeging op de post van Aspahlt, naast die 3 dates kan je bij Michelle en Millie nog een extra date krijgen. Deze dates zijn eigenlijk het makkelijkste want je hoeft niks te doen, alleen je moet vooral bij Michelle geluk hebben dat je de date verkrijgt. Tijdens de Special Date van Michelle stapt zijn in de auto en gaat ze rondrijden, dit duurt ongeveer 2 of 3 ingame uren, waneer ze terug rijdt naar de garage zal de date afgelopen zijn. Als je deze date wilt failen moet je uit de auto stappen en haar laten wegrijden. De Special Date van Millie kan je verkijgen door een Gimp Suit aan te trekken die je tijdens de missie 'Key to Her Heart' verkrijgt, als je bij haar thuis komt laat ze je automatisch in voor een 'Hot Coffee' Date, hier zal je dus sexs met haar hebben en daarna zal de date voorbij zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...