Jump to content

Patriot

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze zeggen dat de patriot een legervoertuig is, maar je ziet er nooit een soldaat in zitten, laat staan rijden! Je kan er ook geen vigilante missies mee doen, wat jammer is want het is een mooi voertuig, vind ik ;)!

En is er ook ergens een Politie basis! Net zoals in Vice City de legerbasis alleen dan voor politie? In San Andreas!

Y55

(P.S sorry dat ik zo veel vraag ;))

post-48896-1156582873.jpeg

Geplaatst:

Een patriot is in het echie een voertuig die wordt gebruikt door USA voor militaire doeleinden, daarom zal het wel een legervoertuig heten hier.

Geplaatst: (bewerkt)

http://nl.wikigta.org/index.php/Area_69

Daar is de legerbasis van het leger.

Politiegebouwen zijn ''normaal'' maar er zit een soort hefboom voor. Die gaat alleen open als je een een Politievoertuig zit.

En de patriot is een ''gewone''voertuig, die niet rondrijdt. Maar soms als je Police-Missies doet rijden er dieven in rond. En als je Brabdweer bent kan de auto er ook zijn.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst: (bewerkt)

Beste Youri, deze zijn er wel er zijn er zelfs twee, 1 die je kan vinden ergens diep in de woestijn

en de andere kan je vinden in San Fierro, bij de Easter bassin in de havens.

sanandreasradarcb6.gif

Ik heb hierzo even een kaartje van wikigta waar je deze soort van legers kan vinden.

Ze staan aangegeven met een een dikke pijl.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Sorry :( maar ik wist wel waar de patriots stonden ;) En dat er een area 69 is hoor ;);) Maar ik bedoel gewoon dat R* beter een patriot had kunnen maken die echt word gebruikt door het leger :puh:! En er is trouwens nog een plek waar een patriot staat tijdens Import/Export (Bij fabriek In de buurt van Het vliegveld in san fierro (Daar krijg je geen 5 politie's achter je aan! Wat trouwens gek is dat je de FBI achter je aan krijgt terwijl je op een LEGERbasis bent :bonk:

Y55 ;)

(Ps. Maar wel bedankt)

Geplaatst:
Sorry :( maar ik wist wel waar de patriots stonden ;) En dat er een area 69 is hoor ;);) Maar ik bedoel gewoon dat R* beter een patriot had kunnen maken die echt word gebruikt door het leger :puh:! En er is trouwens nog een plek waar een patriot staat tijdens Import/Export (Bij fabriek In de buurt van Het vliegveld in san fierro (Daar krijg je geen 5 politie's achter je aan! Wat trouwens gek is dat je de FBI achter je aan krijgt terwijl je op een LEGERbasis bent :bonk:

Y55 ;)

(Ps. Maar wel bedankt)

Dat bedoelde ik ook, bij die fabriek dat is de legerbasis in San Fierro, het is inderdaad wel stom

dat je nooit iemand in een patroit ziet rijden, maar dat hebben ze gewoon niet zo gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...