Jump to content

[PS]King Kong

Gta Ripper

Recommended Posts

Het resultaat is wel leuk, maar de tutorial heeft nogal wat minpunten. Zo heb je het bij stap 3 over duplicaten en smudgen. Sommige mensen weten niet hoe je moet duplicaten, en je hebt er ook geen smudge instellingen bij staan. Zo heb je het ook over color balance en curves, maar zoals ik al zei, sommige mensen weten niet wat dat zijn. Verder staan een paar woorden verkeerd geschreven, en het gebruik van leestekens maakt je tutorial stukken aantrekkelijker voor mensen. ;)

Delen op andere websites

Ik vind hem erg lijken op deze tut: http://www.chaosgfx.net/ipb/index.php?showtopic=1935. De dingen komen allebei op hetzelfde neer alleen jou versie is misschien iets anders, maar in princiepe komt het meeste op hetzelfde neer. Onder je tut staat "Rippen is voor mietjes" maar ik ben er van overtuigd dat je de tut van Alias hebt gevolgd en daarna een tut van je uitkomst hebt gemaakt.

Bewerkt: door Ferre
Delen op andere websites

Ik vind hem erg lijken op deze tut: http://www.chaosgfx.net/ipb/index.php?showtopic=1935. De dingen komen allebei op hetzelfde neer alleen jou versie is misschien iets anders, maar in princiepe komt het meeste op hetzelfde neer. Onder je tut staat "Rippen is voor mietjes" maar ik ben er van overtuigd dat je de tut van Alias hebt gevolgd en daarna een tut van je uitkomst hebt gemaakt.

Nou, ik heb er een paar technieken uitgehaald...

Bewerkt: door gta ripper
Delen op andere websites

Als jij de tutorial verwijderd dan heeft dit topic geen nut meer natuurlijk. Zoals de meeste hebben gezien, is het één en ander wel overgenomen uit de tutorial van ChaosGFX. Dat mag wel alleen zorg dat je zelf ook wat dingen aan de tutorial toevoegd, en niet alles bijna exact gaat overnemen.

Topic closed - niet mee eens stuur pb.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...