Gta Ripper Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) *Verwijerd* Bewerkt: 27 augustus 2006 door gta ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Het resultaat is wel leuk, maar de tutorial heeft nogal wat minpunten. Zo heb je het bij stap 3 over duplicaten en smudgen. Sommige mensen weten niet hoe je moet duplicaten, en je hebt er ook geen smudge instellingen bij staan. Zo heb je het ook over color balance en curves, maar zoals ik al zei, sommige mensen weten niet wat dat zijn. Verder staan een paar woorden verkeerd geschreven, en het gebruik van leestekens maakt je tutorial stukken aantrekkelijker voor mensen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik vind hem erg lijken op deze tut: http://www.chaosgfx.net/ipb/index.php?showtopic=1935. De dingen komen allebei op hetzelfde neer alleen jou versie is misschien iets anders, maar in princiepe komt het meeste op hetzelfde neer. Onder je tut staat "Rippen is voor mietjes" maar ik ben er van overtuigd dat je de tut van Alias hebt gevolgd en daarna een tut van je uitkomst hebt gemaakt. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Ferre Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik vind hem erg lijken op deze tut: http://www.chaosgfx.net/ipb/index.php?showtopic=1935. De dingen komen allebei op hetzelfde neer alleen jou versie is misschien iets anders, maar in princiepe komt het meeste op hetzelfde neer. Onder je tut staat "Rippen is voor mietjes" maar ik ben er van overtuigd dat je de tut van Alias hebt gevolgd en daarna een tut van je uitkomst hebt gemaakt. Nou, ik heb er een paar technieken uitgehaald... Bewerkt: 27 augustus 2006 door gta ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Je zegt dat je er een paar technieken hebt uitgehaald, en dat mag ook, zolang je ook wat van jezelf toevoegt. Wat ik dan niet snap is dat je de tutorial verwijdert hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik wou hem net nog even testen maar nu heb ik niks meer. Kan je hem terug zetten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Als jij de tutorial verwijderd dan heeft dit topic geen nut meer natuurlijk. Zoals de meeste hebben gezien, is het één en ander wel overgenomen uit de tutorial van ChaosGFX. Dat mag wel alleen zorg dat je zelf ook wat dingen aan de tutorial toevoegd, en niet alles bijna exact gaat overnemen. Topic closed - niet mee eens stuur pb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts