Kanon-killer Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Wie kan, alsjeblieft, Wrong side of the tracks voor mij doen? Dat je die gasten van de trein moet schieten? Heb verschillende manieren geprobeerd, gecheat, niets werkte. Voor diegene die 'm wilt doen - hieronder staat 'ie! (Cheaten mag!) ---------------------------------------------------------------------------- Al gedaan door SummerBase ---------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 26 augustus 2006 door Kanon-killer
SummerBase Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Wrong side of the Tracks - Passed! Ik heb de missie: 'Wrong side of the Tracks' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je als eerst naar Big Smoke zijn huis vanaf daar gaan jullie samen naar Unity station. Vanaf daar springen er een aantal Vagos op de trein jij moet ze volgen voordat de Los Santos verlaten. Je moet ze dus neerknallen, maar het is best lastig. Je moet zo dicht mogelijk bij de trein blijven en die Big Smoke is ook niet een beste schieter. Er zijn diverse trucjes waar je ook op de trein kan gaan, maar die houden we even buiten spel. Je moet gewoon een normale afstand nemen en dan kan hij ze rustig neer schieten, want het is best wel een eind. Als je dat gedaan hebt dan moet je Big Smoke weer terug brengen naar zijn huis en dan heb je de missie gehaald. Schiet je de Vagos niet op tijd dood dan heb je pech en dan moet je het nog een keer doen. Dus sla eerst ergens op voordat je deze missie gaat doen! Ik heb hem opgeslagen in Grove Street oftewel The Hood dus vanaf daar kun je weer verder gaan met de Big Smoke missie(s). Ik wens je veel plezier en de savegame staat hieronder in de bijlage. Ook heb ik nog enkele screens erbij gedaan om dit bericht af te maken! Bewerkt: 26 augustus 2006 door SummerBase
Kanon-killer Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Bedankt zeg! Respect Heb m al zoooooooooo vaak geprobeerd, dus dit is DE uitkomst!
.Timothy Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Wil iemand hem ook nog ff voor mij doen????
Goliat Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik! Edit: Ik heb alleen versie 1, Summerbase is zo aardig om hem voor je te doen. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Goliat
SummerBase Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Wrong side of the Tracks - Passed! Ik heb de missie: 'Wrong side of the Tracks' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je als eerst naar Big Smoke zijn huis vanaf daar gaan jullie samen naar Unity station. Vanaf daar springen er een aantal Vagos op de trein jij moet ze volgen voordat de Los Santos verlaten. Je moet ze dus neerknallen, maar het is best lastig. Je moet zo dicht mogelijk bij de trein blijven en die Big Smoke is ook niet een beste schieter. Er zijn diverse trucjes waar je ook op de trein kan gaan, maar die houden we even buiten spel. Je moet gewoon een normale afstand nemen en dan kan hij ze rustig neer schieten, want het is best wel een eind. Als je dat gedaan hebt dan moet je Big Smoke weer terug brengen naar zijn huis en dan heb je de missie gehaald. Schiet je de Vagos niet op tijd dood dan heb je pech en dan moet je het nog een keer doen. Dus sla eerst ergens op voordat je deze missie gaat doen! Ik heb hem opgeslagen in Grove Street oftewel The Hood dus vanaf daar kun je weer verder gaan met de Big Smoke missie(s). Ik wens je veel plezier en de savegame staat hieronder in de bijlage. Ook heb ik nog enkele screens erbij gedaan om dit bericht af te maken! Het is een Versie 2 savegame dus voor de andere mensen alleen voor Versie 2 San andreas! Bewerkt: 26 augustus 2006 door SummerBase
.Timothy Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Aha...... ok Alvast bedankt.
Recommended Posts