$NeoSyp$ Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Hey mensen ik wil wat borden veranderen, k heb het bord van SF airport veranderd, maar ik zie de verandering niet! Ik zal zeggen wat ik heb gedaan: 1.-Ik heb de gta3.img voor SA geopend, en het bestand waarin dat bord staat geextract. 2.-Ik heb dit bestand geopend met txtworkshop. 3.-Ik heb het plaatje dat ik wil veranderen geexporteerd en geedit. 4.-Ik heb het plaatje weer geimporteerd naar txtworkshop. 5.-Ik heb het opgeslagen naar het uit gta3.img geextracte bestand. 6.-Ik heb in gta3.img bij het originele bestand replace gedaan met het geedite bestand. 7.-Ik keek in SA nij het bord. 8.-Het was nog steeds hetzelfde als eerst.... Wie kan mij helpen? Zeg graag wat ik verkeerd doe a.u.b!!! Reageren
Donwell Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Weet je wel zeker dat je bij het juiste bord kijkt?? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Laat maar het lukt al, bedankt voor je hulp Bewerkt: 26 augustus 2006 door frostiemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.