Follow Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik keek even op de net geopnde pagina van Halo 2 Vista en ik las: Q What systems is Halo 2 for Windows Vista available for?A As the name suggests, Halo 2 Vista will be brought to PCs with Windows Vista only. Of course you can always purchase Halo 2 for your Xbox or Xbox 360. There are currently no plans to bring Halo 2 to Mac, PlayStation 9 or the Commodore 64. Playstation 9 lees ik daar, en geen grap, lees het zelf maar op de pagina van bungie. Klik En via Google vond ik ook al wat dingen erover. Zelfs een filmpje Het filmpje. Als het nep is dan is Bungie wel beet genomen maar toch, een spelmaker zegt dat toch niet zomaar. Reageren
Crifox Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 gewoon een typfout op site van bungie. En dat filmpje is duidelijk een grapje Reageren
Follow Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ja, dat denk ik ook, Bungie zal het misschien vast snel veranderen, maar dat filmpje is dan ook wel mooi gemaakt, en hopen dat het ook echt zo word. (Natuurlijk komt zoiets over een paar jaartjes.) Reageren
M.Gordon Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Die ene PS9 filmpje was een PS2 reclame in de U.S.A. en Japan. Reageren
Eli R Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Bungie zegt playstatino 9, omdat het playstation verafschuwt. Reageren
Assassin Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Sony heeft de ps3 nog niet eens gereleased en jij geloofd dat er plannen zijn voor een PS9? Gewoon een typfout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.