Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 HeeJJ Ik heb geen andere tropic hierover gevonden dus dacht ik dit moet ik plaatsen Als je in een auto zit, of op een motor zit moet je de Jetpack code doe die onderaan van dit bericht staat Dan krijg je een heel leuk effect Wanneer je van of uit het voertuig gaat dan gaat je jetpack weg Y55 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Volgens mij was dit al bekend. (bij mij dan tenminste) Maar leuk gevonden overigens. Reageren
Preddy Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De codes voor de JetpackXbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan... Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Van wiki GTA Wat is er fout aan?? Y55 Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan... Van wiki GTA Wat is er fout aan?? Y55 Je hebt perongeluk de codes van de Ps2 en de PC verwisseld. Klein foutje, maar iedereen weet wat je bedoelt. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan... Van wiki GTA Wat is er fout aan?? Y55 Je hebt perongeluk de codes van de Ps2 en de PC verwisseld. Klein foutje, maar iedereen weet wat je bedoelt. en vergeet de xbox codes niet die zijn ook fout het hoort zo te zijn up down L white R black up down left right Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Je bent in de war met GTA VC Maarten. De codes kloppen gewoon allemaal hoor. Nog even op een rijtje: - Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right - Pc: YECGAA - PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Klik hier voor alle codes Y55 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.