Natasja24 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik heb een probleem.Ging naar Helena en opeens was ze onzichtbaar en er stond:You've abananed you're girlfriend your dat is over.Dat laatste begrijp ik wel maar wat betekent de zin hiervoor?Kan ik nog gewoon met haar daten? Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Nee, ze is dan bij je weggegaan, je kan dat niet meer met haar daten. Als je hebt gesaved erna, is zew dus voor altijd weg. -Het betekend dus dat je haar hebt laten zitten.- Edit: Ik dacht dat het dan uit was? Bewerkt: 26 augustus 2006 door Scooter Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja dat kan. Dat eerste "You've abandoned your Girlfriend" wil zeggen "Je hebt je vriendin verlaten". Je kunt weer gewoon morgen naar haar toe om te daten, het telt als een mislukte date. Dit staat er meestal als je heel ver van haar verwijderd bent. Waarom ze opeens onzichtbaar werd weet ik ook niet, waarschijnlijk een bug. Hopelijk snap je het nu. In naam van de Neolische Kroon: Reageren
Natasja24 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja klopt ze is er weer maar moest alleen even dat woord weten bedankt voor het antwoord Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Nee, ze is dan bij je weggegaan, je kan dat niet meer met haar daten.Als je hebt gesaved erna, is zew dus voor altijd weg. -Het betekend dus dat je haar hebt laten zitten.- Edit: Ik dacht dat het dan uit was? Je relatie met haar zal verslechteren, maar ze is er nog gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.