Jump to content

Help :(

~Lance Vance

Recommended Posts

Geplaatst:

Iedere keer als ik een YouTube of een Google Videos filmpje probeer te kijken krijg ik de volgende error:

errores0.png

Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet :(

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi Lance Dance, dit is een bekend probleem in mijn ogen. Firefox is uiteraard iets veiliger dan Internet Explorer en in sommige Shockwave Flash bestanden zitten soms fouten en/of illegale bewerkingsfouten. Het is niet duidelijk wat je dan precies op kunt lopen, maar ik vink altijd dat: '[] Laat dit bericht niet meer zien gedurende deze sessie'. Dan gaat hij weg en dan kun je gewoon gebruik maken van het géén, maar let op zoals ik al zei het is niet zeker wat voor illegale codes erin zitten dus pas op met een website. Vaak als ik een link krijg van mensen die me door sturen naar een site met 18+ content krijg ik dat soort dingen dus ik weet niet helemaal of dat 100% safe is dus ik zou maar oppassen met dingen met deze meldingen. Ik hoop dat het hierdoor lukt een echte oplossing zie ik nu nog niet dus ik ga even voor je kijken! :Y

Je zou het met Internet Explorer kunnen proberen die zijn hier wat makkelijker in.

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...