Rogier0202 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 heey ik heb gta san andreas voor de ps2 en ik erg me er aan als ik over de snelweg rij en er komt van rechts een auto vlak voor me naar links en ik moet remmen dan zit die gene achterme op me kan ik weer met me auto naar het tunning centrum om hem opnieuw de laten spuiten en het kost me wel steets 150 dollar Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 daar is nix aan te veranderen volgensmij..... Reageren
De Huib Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ja volgens mij heeft iedereen dat probleem, wat je wel kan doen is proberen snel naar rechts tegaan als de auto voor jou naar links gaat, tis beetje lastig maar wel te doen, ook moet je niet heel hard remmen maar wat rustiger dan heb je minder kans dat ze achterop je rijden suc6 Reageren
Vercetty Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ja, volgends mij is het zo dat hoe rustig jij rijd hoe onrustiger zij rijden je kan beter gewoon sneller dan ander auto's rijden en waar het kan, naast de weg in het gras/zand of de vluchtstrook rijden. dan kan je hem welleens goed heel houden Reageren
Natasja24 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 En je hoeft ze niet over nieuw te laten doen.Je kan hem ook in je garage zetten dan is hij ook weer als nieuw Reageren
TheGuardian Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Heey Rogier0202, Op de snelweg zijn ze idd altijd zeer snel, en dus is het ook moeilijk om je auto in veiligheid te houden, want je auto is daar idd snel gesneuvelt. Wat je ook kunt doen, is op de pechstrook te rijden. Je moet dan wel altijd enkel opassen bij afritten, want dan durven er mensen afteslagen, en dus rijden de ook over dat stukje van die pechstrook. Wat je ook kunt doen, is als je met een ambulance, politie wagen of brandweer auto rijd, je sirena aanzetten, en op het midden van de baan rijden. Ofwel gaan ze naar link of naar rechts, en jij kunt gemakkelijk in het midden doorrijden, zonder auto ongelukken. Mocht je toch nog schade aan je auto hebben, kun je deze zoals Natasja zegt, gewoon in de garage zetten. Het is gratis en jij hebt terug een auto zonder schade. Er zijn ook mensen die cheats gebruiken om hun auto te herstellen. Dat is ook gratis en voor niets. Maar mocht je geen voorstander zijn van cheats, zoals ik, ik gebruik ze ook liever niet, dan is het beste je in je garage te parkeren, uitstappen, garagepoort laten dichtgaan, en als je dan terug in je garage gaat en je auto instapt, heb je weer een schadeloze auto gratis en voor niets.. TheGuardian Reageren
Wesley Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Als je op de snelweg rijd. Dan kun je ook het beste op de vluchtstrook rijden. Maar pas op, zodra er een afslag komt. Dan moet je als nog oppassen! Verder kun je ook gewoon het beste achter een auto blijven. Neem wel 5 sec. afstand, want vaak is het ook nog zo dat ze gaan botsen! Ach ja, neem gewoon een helikopter voortaan als je ergens heen moet, véél veiliger Wesley_GTA Reageren
jeroenmini Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ey wie kan me helpen ik heb gta net ik weet niet hoe ik doe autos maake en zo in het 2land zit een winkell kan ik die koopen leg em uit plz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) ey wie kan me helpen ik heb gta net ik weet niet hoe ik doe autos maake en zo in het 2land zit een winkell kan ik die koopen leg em uit plz Het wordt me niet echt duidelijk wat je bedoeld. Wel duidelijk is dat het een mod(ification) is, aangezien die auto niet voorkomt in de originele GTA San Andreas. Je kunt hem er wel inzetten, maar zit niet standaard in GTA SA en is dus ook niet te kopen in een winkel op het tweede eiland. Overigens is niets te kopen in een winkel, al zijn er wel auto's te importeren via import/export. Als je met de winkel Wangcars bedoelt, is dit niet een winkel waar je die auto kunt halen. Bij Wangcars zijn wel een paar auto's te vinden, maar zeker niet de deze. Hier kan je wel 4 missies doen. Als je de auto gedownload hebt en je wilt hem erin plaatsen, raad ik je aan deze tutorial helemaal te volgen. Je kunt ook de mod-installer gebruiken. Die kan je hier downloaden. Je moet zelf wel even de mod zoeken, maar Google is je beste vriend. Bewerkt: 21 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ey wie kan me helpen ik heb gta net ik weet niet hoe ik doe autos maake en zo in het 2land zit een winkell kan ik die koopen leg em uit plz Een auto maken is niet zo makkelijk als je denkt. De auto die jij in je bijlage hebt toegevoegt is niet zomaar te maken. Wanneer jij graag auto wilt maken kun je het best even in het Modding Fora rondkijken, hier kan je veel tutorials vinden hoe je autos moet maken of installeren. Met een auto maken kan ik je dus niet helpen, met een auto installeren wel. Je zal eerst een auto moeten downloaden, dit kan op verschillende mod sites. Ik heb hier een lijstje met goede sites, waar je vast wel wat kunt vinden. -GTAGarage -GTAGamigo -GTAmods -GTA-Downloads [Tijdelijk offline] -GTAFilefront -GTACrime -GTA San Andreas -GTA Tools -GTAGaming -GTAGames Wanneer je een mod hebt gedownload kan je hem installeren met IMG-Tool 2.0 of SAMI. IMG-Tool kan je hier downloaden, en SAMI kun je hier downloaden [Let op je moet je wel registreren om hem te kunnen downloaden] Ik stel voor om het met SAMI te doen, dit gaat namelijk wat makkelijker voor beginners. Als je hem gedownload hebt zoek je eerst het gedownloade .zip bestandje op, dan verplaats je hem naar het bureaublad. Installeer dan SAMI, als je deze geinstaleerd hebt start je hem op, dan zal er een schermpje komen waar Install a mod en nog een paar dingen zullen staan, de Install a mod button is het belangrijkst, klik daar op, dan krijg je dit: Bij "San Andreas Directory moet je de plaatje opzoeken waar jij GTA San Andreas hebt geinstaleerd (normaal is dat Deze Computer ---> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> GTA San Andreas) maar ik heb even een backup van het spel gemaakt. Dit zorgt ervoor dat je het spel orgineel op je pc hebt staan en je hem niet opnieuw hoeft te instaleren als je pc crasht door een foute mod. Ik raad je aan dit ook te doen. Kopieer de GTA San Andreas map die op de locatie staat die ik hierboven gegeven heb, plak de map dan ergens anders en noem hem GTA San Andreas 2 of GTA San Andreas Orgineel, wat je maar wilt. Bij Mod Location zoek je de plaats op waar de mod staat, we hebben hem net naar het bureaublad verplaatst dus hij staat daar. Als je dat gedaan hebt druk je op Continue, dan krijg je dit: Druk dan weer op Continue, typ dan de naam bij Custom Vichicle Name in, deze naam zie je niet in het spel maar is alleen voor de back-up. Laat de rest zo staan en druk dan op Install Wanneer je het toch met IMG-Tool 2.0 wilt doen kan je het beste even de tutorial die door Eclispe is gemaakt opvolgen, deze tut kun je hier downloaden. Als je daar nog vragen over hebt stel je ze maar. In iedergeval veel succes! Ik zie dat Dutchy inmiddels ook heeft gepost, je kan haar post ook nog even bekijken voor info over die winkel Reageren
The GamerII Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 het is goed uitgelegt hier dus ik denk dat je het nu wel snapt.. als je hulp nodig hebt kun je volgens mij bij iedereen hier aankomen met een pb alvast suc6 met mods installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.