Daan007 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Hey wat vinden jullie van mijn nieuwe (simpele) N' Kufo sig ? Daan Bewerkt: 26 augustus 2006 door Daan007 Reageren
Daan007 Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Wil iemand raten Ik zou het erg op prijs stellen Daan Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Een signature waar je duidelijk de focus legt op de speler, wat meestal wel een goed plan is bij zulke onderwerpen waarbij je alleen een voetbalspeler op een plaatje ziet. De logo rechtsboven vind ik wat minder mooi omdat hij niet scherp is, als je die eens wat scherper zou maken, dus niet dat blurachtige filter er overheen, wat ik ook een heel klein beetje zie op de speler zijn hoofd. Tekst is wel wat aan de simpele kant, maar slecht is het niet. Misschien een aparte layer op overlay zetten en wat met wit brushen op de speler, zodat je laat zien dat het om hem gaat, (wat belichting op hem laten schijnen). Op dit moment is alles nog een beetje eentonig, maar voor de rest kun je wel trots zijn op je signature. Reageren
Froop Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ten eerste kun je het logo beter weglaten. Het heeft een afketsende kleur vergeleken met de rest van de sig. Probeer op het eind het resultaat te sharpenen en dan wat faden met 'Edit -> Fade Sharpen'. Het leuke is dat de tekst ooggrijpend is, maar op een manier dat het er wel goed uitziet. Volgens mij ben je nog niet zo lang met photoshop bezig, dus een signature om best trots op te zijn. Bewerkt: 27 augustus 2006 door Froop Reageren
TheGuardian Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Heey daan, Commentaar: Ik vond je sig er op het eerste zicht al best uitzien.. - punten: Het logo mag zeker blijven staan, alleen zou ik hem scherper en dus zichtbaarder maken.. + puntenGoed dat je de speler zo duidelijk maakt, hij is dus goed zichtbaar, en tergelijk is er ook publiek, maar de speler valt goed op. Ook vind ik je lettertype en fond prachtig erbij passen EindTotaal Punten: 8.6 Eindbesluit: Mooie sig, dus ook mooie score TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Bedankt voor de rates en tips jongens. Ik heb een nieuwe gemaakt. Ik heb wat wit gebrusht zoals Levi zei en ik heb het logo weggehaald. Wat vinden jullie ervan V2 Daan Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Heey daan Effe rate voor v2 dan Commentaar: Jammer dat je het logo ervandaan gehaald hebt, en niet zoals v1 gehouden hebt, enkel dan het logo zichtbaarder. Best wel jammer.. - punten: Jammer dat bij deze 2de versie het logo weg is + punten Je speler is net zoals v1 nog even duidelijk, en net zoals v1 is het lettertype en fond hetzelfde, en die vind ik nog steeds perfect bij je siggy passen EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Echt jammer dat je het logo weggehaald hebt, als deze duidelijker was bij v2, zou nu je score ook boven de 9 gelegen hebben. Voor de rest is nog steeds alles perfect TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Speciaal voor Guardian heb ik nog een versie 3 gemaakt. Met een hét GE-WEL-DIG-E logo erin Wat vinden jullie ervan Daan Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Nou is ie veel beter zie Commentaar: Super dat het logo er nu bij is, nu is heel je siggy perfect - punten: Geen + punten: Derde keer goede keer, alles is nu 1 grote + punt EindTotaal Punten: 10 Eindbesluit: Derde keer goede keer, eindelijk heb je de 10 bereikt Gefeliciteerd Bewerkt: 28 augustus 2006 door TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt Guardian Zijn er nog meer mensen die mijn sig willen raten ?? Bewerkt: 28 augustus 2006 door Daan007 Reageren
deagle Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Voor de tekst kan je misschien een ander font gebruiken? Wat dacht je van : Bebas , Big Noodle Thing , Visitor 11 ? Succes! Voor de rest is ie mooi gemaakt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.