colinkayser Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Hoi ik heb een probleem en dat is dat San Andreas op sommige stukken sloom loopt terwijl ik wel een redelijk goede computer heb dus wat is het probleem specs: 512 mb ram geheugen 256 mb videokaart 1.8 gz alvast bedankt Reageren
Maanzaadbrood Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Dat probleem had ik ook. Je kunt het simpelweg oplossen door de visual fx iets lager te zetten. Dat hij op sommige stukken slomer gaat komt doordat er op die stukken veel dingen (moeilijke dingen voor je computer) gebeuren, zoals gang territories enz. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Hoi ik heb een probleem en dat is dat San Andreas op sommige stukken sloom loopt terwijl ik wel een redelijk goede computer heb dus wat is het probleem specs: 512 mb ram geheugen 256 mb videokaart 1.8 gz alvast bedankt Ik heb hier de minimale specs voor GTA, hij moet gewoon draaien bij jou. Misschien kan hij het niet aan, zet daarom je resolutie wat lager. Misschien helpt dat; ga in het spel naar options > display setup > advanced. Zet daar de Draw distance, de Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijkt dan of hij lekkerder loopt. Anders kun je misschien een driver instaleren voor je videokaart. Hiet zijn de specs nog: Bewerkt: 26 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
colinkayser Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 bedankt voor reacties ik zal morgen kijken of het lukt want ik ben nu ergens anders. zal het morgen zeggen of hij sneller loopt. Reageren
colinkayser Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 tsja hij doet het wel beter maar niet zo mooi en soepel als op ps2 maarja hij staat nu op 800 keer nog wat low bij fisual fx en bij draw distance op 3 Reageren
JelleVD Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik had ook het zelfde probleem en hij is nu ook opgelost Super bedankt voor de tips! Greetz JelleVD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.