swabbertje Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 hallo ik had een vraag is er een cheat voor een monster truck ergens te viden of niet alvast bedankt Reageren
Natasja24 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Die codes staan gewoon op deze site. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Heej, Klik hier en dan kiezen waarvoor je de code wil! Bijv. PC, PS2 of Xbox! Y55 ICE BANANA, ik was je voor Bewerkt: 26 augustus 2006 door Yoeri55 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) voor al je cheats ,groot en klein,bij wikigta moet je zijn WIj zijn niet verantwoordelijk voor het gevolg van cheaten,dat kan lijden tot een99.9 hangende savegame Bewerkt: 26 augustus 2006 door ICE BANANA Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) De cheat voor de Monster op de Pc: MONSTERMASH en voor de Ps2 is het: Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1. Je kan de monster 'hier' zien en volgens mij is hij normaal niet te vinden in San Andreas je kan hem alleen vinden in de missie Monster daar moet je voor het eerst volgens mij voor Toreno gaan rijden althans Toreno ken je op dat moment nog niet. Verder stuurt hij wat lastig, maar als je eenmaal er aan gewend bent is het zo makkelijk als wat. Je kan hiermee bijna elk gebergte op, maar als je omvalt is het weer lastig om overeind te komen. Ik wens je in ieder geval veel succes en laten we hopen dat het lukt! Mocht er nog iets anders wezen zeg het maar! Edit: Iedereen was me al voor! Bewerkt: 26 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Jawel je kan hem wel ergens vinden ergens in het westen buiten Los Santos op woonwagenkamp Y55 Kijk op kaartje! Je ziet in het midden een gele stip! Daar staat hij! Alleen daar is hij wit met een rode streep, geloof ik ! Als je hem blauw wil met kleuren dan moet je de code doen ! Bewerkt: 26 augustus 2006 door Yoeri55 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) De monster Truck heeft een Cheat en is op meerdere manieren verkrijg baar . Cheats: PC: MONSTERMASH PS2: Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1 XboX: Right, Up, Right Trigger, Right Trigger, Right Trigger, Down, Y, Y, A, B, Left Trigger, Left Trigger Vindtplaats: -Klikken voor Vergrooting- Het Rode Bolletje is een Spawn Plek in Badlands. Het Blauwe Bolletje is een Spawn Plek in LS. Hij komt hier te staan als je het Stadium Evenement '8 Track' Het Groene Bolletje is een Spawn Plek in SF. Hij staat hier pas als je 50% 'hebt' met Michelle Cannes Meer informatie over Michelle Cannes zei: Michelle CannesOmschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning 15%: Een extra gratis Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Veel Suc6 verder Edit: Veels te laat Bewerkt: 26 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) De Monstertruck staat er al als je 15 % hebt alleen kun je er nog niet in, dat kan pas bij 50 % Jammer dat hij bij woonwagenkamp wit is Y55 Bewerkt: 26 augustus 2006 door Yoeri55 Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Yoeri55 zei: De Monstertruck staat er al als je 15 % hebt alleen kun je er nog niet in, dat kan pas bij 50 % Jammer dat hij bij woonwagenkamp wit is Y55 Dat is gewoon willekeurig. Als je er een andere keer terugkomt heeft hij weer een andere kleur. In een tuning-shop kan je waarschijnlijk wel andere variaties van kleuren kiezen. (met streep etc.) Bewerkt: 26 augustus 2006 door Scooter Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Je kan hem helemaal niet tunen! Y55 Bewerkt: 26 augustus 2006 door Yoeri55 Reageren
Wesley Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Yoeri55 zei: Je kan hem helemaal niet tunen! Y55 Probeer eens een ander tuningshop. Bij de één kun je alleen sportwagens tunen. En bij de ander precies andersom! Wesley_GTA Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Wesley_GTA zei: Yoeri55 zei: Je kan hem helemaal niet tunen! Y55 Probeer eens een ander tuningshop. Bij de één kun je alleen sportwagens tunen. En bij de ander precies andersom! Wesley_GTA De Monster Truck is bij geen enkele mod shop te tunen, hij valt niet onder de Lowriders of Streetracers, en bij Transfender is het ook niet mogelijk om hem te tunen. Het zou wel erg vet zijn maar jammer genoeg is het niet mogelijk. Voor de geintresseerden heb ik hier nog een lijstje met alle auto's die je kunt tunen en bij welke shop dat kan gebeuren: Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Inderdaad! Die kan je niet tunen! Y55 Reageren
swabbertje Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 allemaal bedankt Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Welkom op het forum trouwens, vergeten te zeggen Y55 PS graag gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.