S-te-Fan Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Als ik mohaa wil opstarten komt er deze foutmelding kan iemand mij helpen? Reageren
Eli R Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Heb je je PC al opnieuw opgestart? Als je dan nogsteds het probleem hebt, download dan de nieuwste drivers voor jou videokaart. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een idee waar de fout vandaan komt, uiteraad was jij niet de enige met het probleem. Ik heb dus even wat rond gezocht op het internet. Wat je eigenlijk als eerst moet doen, daarna kun je kijken of wij het weten. In ieder geval heeft het zoals Eli R al zei met je videokaart te maken, en niet met het spel zelf. Dit zijn enkele gevonden resultaten: Resultaat 1 Resultaat 2 Resultaat 3 Bewerkt: 26 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro en als ik de drivers installeerd dan geeft ie aan dat hij niet de goede drivers heeft voor mijn hardware Edit: LOL, Windows XP ziet hem als een NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro maa het is eigenlijk een Diamond Viper V770 Maar ik krijg de Drivers voor Windows XP niet gevonden kan iemand mij helpen? Bewerkt: 28 augustus 2006 door stefaneke Reageren
Assassin Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 *Klik* de Drivers voor jou kaart. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Daar was ik al bang voor er zijn geen drivers voor mijn videokaart voor XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.