Jump to content

videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou dan kan je de driver dus installeren, zie mijn vorige post voor alle informatie ;)

hopelijk werkt dit. deze upgrade heeft wonderen gedaan voor mijn pc.

ik ben niet aansprakelijk voor evt. problemen, ik zeg alleen wat het bij mij deed.

maar er kan weinig misgaan. alleen als je de driver op een versie die niet op XP loopt installeerd natuurlijk :puh:

Geplaatst:

Mocht je er nou toch niet uit komen.. Zou je het spel kunnen deinstalleren (maak desnoods eerst een back-up van je spelersprofielen NIET DE INSTELLINGEN.)

Deze kan je als goed is in Mijn Documenten - GTA User Profiles vinden ookal weet ik dit niet zeker en zal je evne moeten googlen..

Herinstalleer het spel en probeer het nog eens.

Deze fout heb ik trouwens eens gehad met Battlefield 2. Hij start op, hij geeft zwart scherm, en sluit weer af. In mijn geval had ik een te lage versie Pixel Shader en Vertex Shader.. (1.3 en je hebt voor battlefield 1.4 nodig).

Maar als je zegt dat je GTA: San Andreas al eens gespeeld hebt zou hij het gewoon moeten doen.

Je had ook problemen met beeldschermen enzo, wat ik er uit begrepen is dat je een nieuwe hebt.. Nou is het heel onwaarschijnlijk, maar kan jou beeldscherm zowel 16-bits als 32-bits kleuren aan. Vaak gebruiken nieuwere spellen 32-bits. Normaal gesproken zou je beeldscherm op stand-by gaan en je computer zou gewoon rustig doorgaan, maar als je de juiste drivers en software hebt geinstalleerd kan het wezen dat dit als bescherming dient, en dus GTA: SA uitschakelt..

Ver gedacht, maar ik zeg het liever, dan dat je achteraf moet zeggen, ZIE JE WEL.. :puh:

Er werd al gesuggereert dat je eventueel achtergrond programma's moet uitschakelen; het zou kunnen dat je virus -scanner en/of firewall het spel tegen houd.. Oftewel direct afsluit.. Schakel je virusscanners en firewalls ook uit, zou ik zo zeggen..

Verder zou je ook altijd kunnen proberen hulp te vragen bij Rockstar games of Rockstar North.. Bij de afdeling "Support".

Goed ik heb me gok gedaan, als ik nog ergens op kom hoor je het van me

Veel Succes,

Keepy

Geplaatst:

nee dat werkt ook niet met die virusscanner en/of firewall

opnieuw installeren wil ook niet (al tig keer geprobeert)

maar dat wat je met die drivers bedoelt snap ik niet helemaal.

dit bedoel ik

maar als je de juiste drivers en software hebt geinstalleerd kan het wezen dat dit als bescherming dient, en dus GTA: SA uitschakelt..

Ver gedacht, maar ik zeg het liever, dan dat je achteraf moet zeggen, ZIE JE WEL..

Rood = dat gedeelte snap ik niet wat je daar mee bedoelt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...