pascal7 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 kan iemand me verder helpen met de missie: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...e:_Supply_Lines (zonder cheats te gebruiken) Ik kan niet verder en kan niet overweg met dat rot vliegtuigje b.v.d GTA_San_Andreas_User_Files.rar Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Hey welkom op het forum Mission Passed: Supply Lines Ik heb de missie 'Supply Lines gehaald zonder cheats of mods. Als beloning heb je $5000,- gekregen, tevens kun je nu de laatste en leukste missie van Zero doen namelijk New Model Army, als je deze missie niet kunt halen zou ik of iemand anders hem graag voor je halen! Nog even over het vliegen ik vlieg altijd met WSADQE en pijltje omhoog en omlaag, met WSAD en Q en E kan je makkelijk draaien en gas geven en met de pijltjes toetsen kan je makkelijk je hoogte bepalen. Probeer het ook maar eens misschien lukt het vliegen dan beter. Nog veel succes en plezier bij het spelen van Grand Theft Auto San Andreas! Bewerkt: 26 augustus 2006 door Typhoon Reageren
pascal7 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 He badankt voor de savegame en de tip . Die missie die ernaar kwam heb ik gehaald Reageren
Natasja24 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Idd deze missie vond ik ook moeilijk.Maar uiteindelijk heb ik hem toch gehaald.Dat vliegtuigje stuurt niet zo goed vind ik Reageren
alwin92 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik vond die missie niet zo moeilijk eigelijk ik vloog gwn naar zn gast toe zette het vliegtuig ernaast vol vuur en ze ware dood de missie die erna komt lukt me trouwens helemaal niet maar die was toch niet belangrijk voor de verhaal lijn Reageren
Natasja24 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 hij is ook niet zo moeilijk maar de besturing was rot vond ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.