Jump to content

De Tram

Recommended Posts

Geplaatst:

In San Fierro rijd het wel bekende Trammetje maar mijn vraag:

Kan je deze ook gebruiken of is het alleen maar voor de sier?

Sorry voor deze vraag maar ik wil het toch graag weten,

Ming

Geplaatst: (bewerkt)

Nee jammer genoeg kan je deze niet gebruiken, hij rijdt de hele tijd rond maar jij zelf kan er niet instappen. Je kan er wel met de Jetpack opgaan vliegen en zo kun je wel meevliegen. Wanneer je SA op de PC hebt is er een mod waardoor je wel in de tram kunt, deze zoek ik wel even op.

Ik heb de mods gevonden, er waren 2 van verschillende makers, je kan ze hier en hier downloaden. Je moet ze met IMG-Tool 2.0 installeren. Lees het readme die bij de file zet even goed door en het moet lukken :)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik heb zelf die laatste ook, echt heel leuk want er zitten dan ook mensen in, en als het je lukt om erin te springen kan je ook een beetje rondlopen

Geplaatst:

Ik heb de mod ook maar toen crashte mijn pc en sindsdien probeerde ik het steeds weer en toen ging het wel goed.

Geplaatst:

Ik heb wel een keer gehad dat je met een auto van een bult af ging terwijl de tram je drukte en toen stopte hij automatisch net alsof de tram alles blokkeerde.

Geplaatst:

Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten.

Justin W

Geplaatst:
Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten.

Justin W

Misschien heeft dat blad gewoon treinen en trams door elkaar gehaald? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...