Jump to content

Just bussines

sNICKer

Recommended Posts

ik zit vast aan de 4de missie van big smoke, ik weet wel dat die missie al eens besproken is maar ik wil weten wanneer hij precies eindigt. in het begin ontplofte mijn motor al toen cj en big smoke in de aquaducten reden. maar ik heb een tip gevonden van iemand dat ik moet blijven doorschieten op de russen. dat heb ik ook gedaan maar ik ben gekomen op het moment dat big smoke over zo'n truck reed en dat het ontplofte. dan ging de missie nog verder. en toen ontplofte mijn motor opeens. kan iemand een tip geven waar het ongeveer eindigt ? en kunnen jullie mij eveneens nog tips geven ?

alvast bedankt.

Bewerkt: door Dutchy3010
Delen op andere websites

het is niet zo'n moeilijke missie als je dat denkt. Het is daarentegen wel een lastige missie :puh: Eerst rij je door de stad een stukje,daarna rij je door de sewer en daarna onder een gebouw aan het einde van dit stuk sewer.

Tip1: schiet op de motor kap van een auto en schiet pas als die niet te dicht bij is.

Tip2: schiet op de motors die het dichtst bij zijn.

NB: het is inderdaad wel een lastige missie maar zker wel te doen, er zijn moeilijkere missies :)

Delen op andere websites

ik zit vast aan de 4de missie van big smoke, ik weet wel dat die missie al eens besproken is maar ik wil weten wanneer hij precies eindigt. in het begin ontplofte mijn motor al toen cj en big smoke in de aquaducten reden. maar ik heb een tip gevonden van iemand dat ik moet blijven doorschieten op de russen. dat heb ik ook gedaan maar ik ben gekomen op het moment dat big smoke over zo'n truck reed en dat het ontplofte. dan ging de missie nog verder. en toen ontplofte mijn motor opeens. kan iemand een tip geven waar het ongeveer eindigt ? en kunnen jullie mij eveneens nog tips geven ?

alvast bedankt.

Je bent bijna bij het einde geweest...

Als je over die vrachtauto springt, moet je je omdraaien en naar voren schieten om het hek van het riool te openen. Daarna weer omdraaien en de laatste motoren kapot schieten (ook mogelijk voor op barrels te schieten)

Delen op andere websites

euh, tot nu toe heb ik maar tijdens één missie een health cheat gebruikt. verder gebruik ik geen cheats buiten de armor en weapon cheat dat ik altijd vóór een missie gebruik als voorzorgsmaatregel. ik bedoel dat je dan vóór een missie evengoed naar de ammunation kan gaan maar je verspilt geen tijd en geen geld.

trouwens, ik heb de missie al gehaald.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...