bonoo Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 hej zijn er in SA ook vliegtuigen en ufos enzo en dan met SAMI progamma toevoegen wand vorigjaar ofzo waren er kei veel Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Uiteraard zijn die er ook, met google had je ze waarschijnlijk zelf ook wel gevonden maar goed, hier komen ze: - Database GTA-Downloads - Database GtaGaming - Database The Gta Place Er zijn nog veel meer downloadsites, maar dit zijn de beste met de meeste (vliegtuig/helicopter) mods. Mvg, Wazuup Bewerkt: 26 augustus 2006 door Wazuup Reageren
bonoo Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Dankjewel maat! Reageren
bonoo Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Sorry maar ik snap het niet kan iemand helpen ik had hem geupgrade en nu als ik hem opstart zegt ie : The installation directory for San Andreas can not be deleted. please use the "browse" button to specify the correct directory. hoe kan dat? en moet ik dan new game doen ofzo? ik gebrtuik het progamma san asndreas mod installer. gr. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Je moet in het veld de plaats typen waar SA staat, in de meeste gevallen is dit: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. (weet niet of dit het juiste pad is, ik heb hem zelf op een ander station) Reageren
bonoo Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ja dat heb ik maar werkt egt niet en hij gaf ook die foutmelding.. Bewerkt: 27 augustus 2006 door bonoo Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 eerst open je SAMI en klik je op install mod, dan klik je op bovenste browse, klik je op mijn computer systeem (c:) (kan verschillen) programm files rockster games en vercolgens klik je gta san andreas aan (hoeft niet op pl;usje te klikken) en je klikt op ok dan ga je naar de onderste browse klik eerst op het vinkje backup folders en zip/rar file en bij browse zoek je de hele! rar file van de mod die je erin wil (niet eerst de rar file openen) dan installeer en geef je hem een naam zo zou ie het moeten doen veel geluk Reageren
terwenblok Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 eerst open je SAMI en klik je op install mod,dan klik je op bovenste browse, klik je op mijn computer systeem (c:) (kan verschillen) programm files rockster games en vercolgens klik je gta san andreas aan (hoeft niet op pl;usje te klikken) en je klikt op ok dan ga je naar de onderste browse klik eerst op het vinkje backup folders en zip/rar file en bij browse zoek je de hele! rar file van de mod die je erin wil (niet eerst de rar file openen) dan installeer en geef je hem een naam zo zou ie het moeten doen veel geluk ik heb hetzelfde probleem maa het lukt echt niet en ik heb de rockstar cd ni maar future games maxim 12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.