Jump to content

Lloyd Banks

Recommended Posts

Geplaatst:

Alweer wat dagen geleden dat ik photoshop heb opgestart. Ik heb dus weer eens een sig gemaakt:

lloydbankseg0.png

Graag raten. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Niemand? :-(

>>> Door .Levi.:

• Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur.

Alvast bedankt! ;) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik zal hem proberen ta raten.

Op het 1e gezicht ziet hij er leuk uit, maar ik zie direct dat je een 2e render in de achtergrond hebt verwerkt, goed gedaan natuurlijk. Daardoor krijg je leuke effecten; ik vind hem nog iets teveel opvallen. Ik had er bijvoorbeeld nog een blur over gegooid zodat het wat vervaagd en dat je die render (haast) niet meer zag. Of ik had nog wat gesmuded op de plek waar je dat stuk ketting ziet. Verder ziet de achtergrond er goed uit, om die 2e render (rechts) zit een erg mooie achtergrond; mooie kleuren combinaties. Links vind ik het op een of andere manier wat minder, ik kan er niet een oorzaak voor verzinnen maar dat had wat minder gemogen. Iets te blurry. Verder combineert de render mooi bij de achtergrond, de render zelf is mooi; goed ingeblend. De tekst vind ik ook perfect, behalve je eigen naam vind ik daar niet mooi staan, bovendien had ik een ander font gekozen. Border; gewoon, past erbij, niks mis mee.

8.7

OOOOOOOOOO

Geplaatst:

Heey SAN

Commentaar: Ik dacht eerst toen de sig lade, dit word niks. Tot ik je lettertype en fond, en de rechterkant van je sig zag. Ik kreeg ineens zin om te raten dan

- punten: Aan de linkerkant, zie ik het uiteinde van zijn vingers precies dubbel. Het kan ook zijn door dat wazig effect, dan raad ik aan hem daar wegtehalen

+ punten Je lettertype en fond zijn echt prachtig, ook de hele rechter kant van je sig is 1 grote + punt. Ook past je personage goed bij de achtergrond..

EindTotaal Punten: 9.2

Eindbesluit: Goed gewerkt, ik vond het weer een hele mooie sig van je :klap:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...