coz Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) omdat ik door het toevoegen van de derde prijs embleem van (ingame SA) fotocontest schijnbaar niet meer voldeed aan de 500*150 , max 100kb eis .. dacht ik ach laat ik eens iets nieuws verzinnen deze is doorzichtig maar onderin me signature issie nu in een 500x150 balk met poporangeskinkleurachtergrond (hmm leuk voor scrabble) edit .. andere oude toegevoegd Bewerkt: 8 september 2006 door coz Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Volgens mij hebben ze deze signature over het hoofd gezien. Ik becijfer/rate dan wel niet graag, maar omdat je al best lang hebt gewacht zal ik eens mijn mening laten vallen over deze creatie. Toen ik er voor het eerst naar keek kreeg ik zo'n gevoel van: 'Je loopt zo het spel binnen'. Het renderen van de wagen is echt mooi gelukt. Ik vindt dit echt één van de uniekste signatures die ik mij op dit forum kan heugen. Dit is dan ook volgens mij gewoon een screen die je flink bewerkt hebt: Knippen, plakken, uitsnijden en uiteraard in elkaar steken. Daarnaast is de kwaliteit van de screen goed in orde en dat zorgt ervor dat het duidelijker uit komt. Zoals je kunt zien rechtsonder bij de auto zie je schaduw dat is dan ook het enigste wat ik minder geslaagd vindt. Het lijkt net een vooruitgeknipt stuk je kan bijvoorbeeld een beetje smudgen op dat harde gedeelte, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Je hebt de font (Lettertype) goed uitgekozen en dat maakt deze Signature tot een 'zeer' geslaagde signature. Goed werk Coz, ik zal je ook nog even een cijfer lijst geven. Helaas waren tips er niet heel veel, maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt; Cijferlijst Afbeelding: 9 Font: 8,5 Rendering: 8 Uniek: 9,5 First-view: 9 - Eindscore: 9 Pluspunten - Zeer Uniek - Goed gerendeert - Mooi Screen - Netjes in elakar gezet - De font is netjes Minpunten - Schaduw Rechtsonder Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hij is zeer orgineel. het is net alsof de auto uit de sig komt rijden. ik heb zo iets nog neit vaak gezien. ik vind de sig die in het topic beter dan die je in je handtekening. een 8/10 in totaal Reageren
coz Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 tnx all - moet wel zeggen dat ik dit idee niet zelf bedacht heb maar het effect is wel cool schaduw is inderdaad minder had het eerst met een grijstoon - maar toen matchde het absoluut niet meer met elkaar zal daar nog eens iets aan doen - was het op dat moment even zat en heb het toen expres in zelfde kleur gehouden als origineel - en dan wordt het uiteindelijk in zon klein plaatje vrij zwart origineel plaatje komt inderdaad vanuit game zelf waar meeste tijd in is gaan zitten is het exact uitsnijden - wat ik voor de zekerheid met hand zo ongeveer op pixelniveau gedaan heb en wil nog eens proberen of ik de lijst wat meer fotoecht kan maken helaas geen ps op werk Reageren
coz Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) <editje , even oude toegevoegd - scheelt scrollen > update van oud naar nieuw || Bewerkt: 8 september 2006 door coz Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 update Ik vind hem er goed uitzien! Nu lijkt het net op een Computer beeldscherm, alleen vind ik de eerste mooier. Reageren
Rick.H Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Ja deze is echt leuk zo als gta ripper als zij. Maar ik vind het meer als een zijspiegel van auto er uit zien heel toepaselijk. De schaduw ziet er hier echt goed uit. Verder heb ik er niet echt veel op aan te merken. Je lettertyp die past hier echt goed in het is gewoon 1 met de afbeeldingen zo als het hoord. Een 8.9 (dit effect word ook wel gebruikt voor foto's dacht ik) Klik Foto En ik dacht dat ik ook ergens een Tutorial had gezien. klik hier Mischien handig voor mensen die dit ook willen kunnen Bewerkt: 10 september 2006 door congo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.