only4gta-san-andreas Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 hallo. ik vroeg me af hoe en waar download je die autos om in je gta san andreas pc te zetten. als het kan links en info. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Er zijn vele sites waar je auto's kan downloaden maar dan heb je wel de img tool nodig en die kan je wel op gtagames downloaden. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Een mod(ificatie) is een aanpassing in een spel op de bestaande models of die kun je natuurlijk zelf maken, maar je geeft al aan dat je graag een site wilt zien waar je die kan downloaden. Je kan bijvoorbeeld mod(ificatie)s downloaden op: 'Gtagarage.com'. Op die website's vindt je veel mod(ificatie)s waaronder ook auto's als ik me niet vergis. Je download simpel weg de bestanden voor de wagen van het internet er zal dan ergens op jou computer een .rar / .zip komen te staan en met dat pakket kun je dus de mod(ificatie)s ingame krijgen. Die kun je doen met een programma genaamd San Andreas Mod Installer. Die kan je op 'deze' website downloaden en het werkt heel simel draai het programma genaamd: SAMI oftewel San Andreas Mod Installer en je kunt de .zip / .rar pakketen zoeken die je gedownload hebt en als je de stappen goed doorlopen heb dan worden de bestanden geinstaleert in de Gta3.img van San Andreas. Als dit niet wil lukken moet je het met een IMGTool doen, dit is veel handmatigheid, maar je bent wel zekerder. Maak bij het gebruik van Mods altijd van té voren Backups! Mocht er verder nog iets wezen zeg het maar! Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik denk dat je het beste op www.gta-downloads.com je auto's kan downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.