Jump to content

Wat vinden jullie van mijn site?


Wrieh

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Je zou idd eerst wat kunnen doen aan het typgedeelte. Beginnen met hoofdletters, eindigen met punten oid. Spaties na een . , haakjes of vraagteken. Dat leest een stuk makkelijker.

Om het wat overzichtelijker te maken zou je bv een 2e pagina kunnen maken met het voetbal gedeelte erin. De 1e pagina zou dan alleen jou info staan (dat runescape shit) en wat die data spul. Nu staat het door elkaar wat niet echt bevordelijk is voor de leesbaarheid.

Verder kun je mss nog wat gebruik maken van <h#></h#> (#=een getal) om bepaalde zinnen groter weer te geven. Allemaal voor de leesbaarheid en waar je wil dat het accent op valt.

Dis natuurlijk nog maar een klein stukje maar tis mss een duw in de goede richting :)

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je ook met frames gaan werken. dan word het een stuk overzichtelijker als je bv voor voetbal een aparte pagina maakt. Ik ben ook een beetje op mijn gemak HTML aan het leren. Het design is ook nog verneukt op mijn site net als bij jou site maar ik zou eerst beginnen met de basis en alles op z'n plek zetten.

en mischien een tip, pak een domeinnaam op .nl.tt (ook gratis). dan krijg je niet van die irritante reclame over het wereldnatuurfonds 15 sec lang voordat je site pas laad. .nl.tt domeinen kun je gratis aanvragen op joynic.com.

misschien kun je een site zoeken met tutorials voor html. ik had een goede site om het van te leren, ik zal m wel ff pm'en

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Erg veel spelfouten zoals mijn voorganger NIELS_ al zei en niet echt een mooi design.

Probeer een mooi menu links te maken en dan bijvoorbeeld rechts iets te vertellen over je site, maar dit is mijn mening. (Cijfer:4) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk mensen die een site maken, alleen zijn er enige die er dit niet van inzien.

Ik vind het altijd leuk om iemand te zien beginnen, maar soms kan de kritiek van iemand erg hard zijn.

Ik ga je niet hard beoordelen.

Maar eerst wat tips.

Download een template van: www.webdogpro.com

Of een andere site.

Domein:

De domein .tk maakt misschien de link van je website korten maar je hebt zo'n balk, ik zou als ik jouw was een .co.nr domein nemen van ''http://www.co.nr''

Zo te zien werk je met Paint, ik zou als ik jouw was eens beginnen met The Gimp, dit programmatje lijkt zo veel als mogelijk op Photoshop er werkt ook bijna zo, je kan dingen er voor downloaden en het is ''Gratis!''.

Erg Handig dus, probeer ook je spelling wat op te krikken door middel van eerst je tekst in word te typen, en dan controleert Word het automatisch voor je.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

-sc-

Link to comment
Delen op andere websites

Nog effe een tipje..

Er staat dit:

TABASE probs... terwijl de boel weer proberen op gang te krijgen kun je wel ff posten op ons forum.

Ik kan niet ruiken waar jou forum is.

Dus wees duidelijk waar je forum te vinden is!

En geen "probs", maar "Problemen", of op een ander manier!

Zo trek je niet veel leden aan, en zoals er eerder is gezegt, veel spelfouten. Tsja, dit zie ik niet echt als spelfout, maar als MSN taal(Soort van internet taal)!

Door mijn tip en -supremecars's- tip kan het veel beter gaan!

Succes met je site!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat (=test site) niet gewoon geript van runescape.com? Of maakt dat niet uit.

Dit lijkt echt wel geript van Runescape, ik snap ook niet echt waarom jij hier over een site maakt.

Je kunt beter een site maken bijv. over GTA, of overige games/dingen..

Waar je wat meer over kan vertellen, uit je eigen woorden.

Trouwens, je mag ook geen dingen kopieren van runscape.com ;

This webpage and its contents are copyright 1999 - 2006 Jagex Ltd.

To use our service you must agree to our Terms+Conditions + Privacy policy

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...