Ferre Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Dat logo (biohazard?) ziet er ene beetje pixelachtig uit. En bij dat logo en de tekst vind ik die glow te veel. verminder en/of verlaag de Opacity. Voor de tekst "en doe me een plezier" heb je de pixelfont gebruik, alleen meestal is het minder mooi als de grootte hoger is dan 12 px. Reageren
Thabit Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 De pixelfont is 10 px.. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Heey Thabit, Commentaar: Het is eigenlijk iets best simpel, maar hij is wel erg orgineel, en ook geeft hij iets speciaals en prachtig af.. - punten: Ik zie niet echt een groot - punt ofzo.. + punten Alles EindTotaal Punten: 9.8 Eindbesluit: Alles is orgineel gemaakt. Er mist nog iets, vraag me niet wat, maar er mist iets. Voor de rest is alles zo perfect, vandaar die hele hoge score van je. Hij is orgineel, goed afgewerkt leuk, goed zichtbaar. Kan er nit echt wat slechts over zeggen dus. Good job! TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.