Lord of War Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 dit is de mooiste die ik tot nu toe al heb gemaakt. rates? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Heey Lord Of War, Commentaar: Je zegt dat dit de mooiste siggy is die je ooit gemaakt had, maar ik vond die andere toch nog steeds de beste, hoewel deze ook leuk is, deze siggy is je 2de beste - punten: Je siggy is een beetje druk. Je personage zijn lichaam valt niet echt op, omdat die samen passen bij de achtergrond, waardoor je personage amper te zien is. + punten Je lettertype en fond zijn leuk. Ook je achtergrond is leuk gemaakt, past ook goed bij het hoofd van je personage EindTotaal Punten: 8.6 Eindbesluit: Mooie sig, je word idd beter en beter. Dit is de 2de beste sig van je die ik al gezien heb TheGuardian Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Nog rates? Ik zou het echt leuk vinden. Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik vind dit zeker je beste sig Lord of war. Je word letterlijk met de dag beter en beter. De achtergrond met Wave is heel erg mooi. De brush is ook leuk gedaan. Maar het mooist vind ik de font, de kleuren van de font passen precies bij je achtergrond en render. 9,1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.